۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۵۱
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85285773
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۶ هزار پرس غذا بین نیازمندان زنجانی توزیع شد

۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۵۱
کد خبر: 85285773
۶۶ هزار پرس غذا بین نیازمندان زنجانی توزیع شد

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: در طرح اطعام و نذری، ۶۶ هزار پرس غذا بین نیازمندان این استان توزیع شد.

سردار ابوالفضل طهماسبی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در قالب طرح نذر قربانی ۲۳۳ راس دام ذبح و از طریق پایگاه های بسیج بین نیازمندان توزیع شد.

وی همچنین با اشاره به تهیه سه هزار و ۴۳۷ بسته بهداشتی و توزیع بین نیازمندان، اضافه کرد: همچنین در بحث کمک به محرومین ۴۳ مسکن مددجویی مرمت شد که هدف از این کار کمک به مسکن دار شدن افراد محروم و نیازمند جامعه بود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به کمک به اجرای ۶۴۴ طرح اشتغالزایی، خاطرنشان کرد: در نیمه نخست امسال کار راه اندازی ۱۰ صندوق قرض‌الحسنه با عضویت ۴۰۰ نفر و پرداخت ۲۱۲ فقره وام اشتغالزایی به مبلع ۶ میلیارد ریال نیز انجام شده است.

طهماسبی در ادامه از برنامه‌ریزی برای ایجاد و راه‌اندازی سه هزار نیروگاه خانگی خورشیدی پنج کیلوواتی برای خانواده‌های کم‌برخودار خبر داد و گفت: این پنل‌ها با همکاری کمیته امداد ساخته شده و به مددجویان تحت حمایت این نهاد تحویل می‌شود.

وی تصریح کرد: در حوزه اشتغالزایی برای افراد محروم و نیازمند با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا برای تجهیز یک کارگاه چاقوسازی و ۲ کارگاه خیاطی اقدام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha