رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال شهدای کرمانشاه از ۲۷ آبان آغاز می شود

کرمانشاه - ایرنا - دبیر کمیته رسانه فضای مجازی کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه از برگزاری مرحله استانی تولید محتوا دیجیتال این رویداد ملی در تاریخ ۲۷ تا ۲۹ آبان ماه سال جاری خبر داد گفت: تیم های علاقه مند در بخش انیمیشن ۲ بعدی و سه بعدی و بازی ها و نرم افزار های موبایلی می توانند در این رویداد شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا «سعید کریمی » روز پنجشنبه در نشیت خبری؛ از علاقه مندان خواست برای شرکت در این رویداد ملی استان به سایت Even.bsjmajazi.ir مراجعه و ثبت نام نمایند.

وی افزود: علاقه مندان تا ۲۵ آبان برای شرکت در این رویداد ملی فرصت ثبت نام دارند.

کریمی در ادامه جوایز تیم های اول تا سوم را به ترتیب ۱۰۰، ۷۰ و ۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: تیم های برنده به مسابقات کشوری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه راه می یابند.

دبیر کمیته رسانه و فضای مجازی کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه در ادامه سخنانش گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه با حکم استاندار رسما آغاز به‌کار کرده و در این میان وظایف هریک از کمیته‌ها به صورت تخصصی مشخص شده است.

وی افزود: فضای مجازی در قالب شبکه‌های اجتماعی، بازی‌ها و نرم‌افزارهای مختلف بر زندگی ما حاکم شده و جزو لاینفک سبک زندگی امروزی است.

کریمی با گریز به مهاجرت برنامه‌نوسان و بازی‌سازان، اذعان کرد: باید حمایت‌های لازم از این افراد به عمل آید.

وی برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه را گامی در راستای شناسایی استعدادهای برتر دانست و افزود: این رویداد در واقع نخستین رویداد کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه است.

کریمی با بیان اینکه امسال پنجمین دوره رویداد تولید محتوای دیجیتال در استان کرمانشاه برگزار می‌شود، گفت: شرکت در این رقابت محدودیت سنی ندارد و افراد در قالب تیم‌های سه تا پنج نفره می‌توانند حضور یابند.

دبیر کمیته رسانه و فضای مجازی کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه تصریح کرد: سال گذشته ۱۶ تیم در این رویداد حضور یافتند و امسال نیز ظرفیت برای حضور حداقل ۲۵ تیم فراهم شده است.

گفتنی کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ برگزار می شود، به گفته مسئولان برگزار کننده؛ ۸۱۵ عنوان برنامه برای استان کرمانشاه تدارک دیده شده است.

استان کرمانشاه ۹ هزار و ۸۰۰ شهید دارد

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد، مردم این استان ۳۰ هزار ایثارگر شامل ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، ۱۹ هزار جانباز و هزار و ۵۰۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

همچنین تقدیم ۸۵۰ زن شهیده، ۱۵۵۰ بانوی جانباز و ۷۵۰ شهید زیر ۱۵ سال از سندهای افتخار مردم این استان است، رتبه اول زنان جانباز کشور و دومین استان که بیشترین تعداد زنان شهیده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده از آن کرمانشاه است.

بیش از ۲۷ عملیات طی دوران دفاع مقدس در کرمانشاه از جمله مرصاد، بازی‌ دراز، تنگ حاجیان، محمد رسول‌ الله (ص)، والفجر ۱۰، مطلع‌الفجر انجام شده و همچنین شهر نودشه و روستاهای زرده و دیره شهرستان دالاهو در دوران جنگ تحمیلی بمباران شیمیایی شدند و اینها همگی سندی بر حقانیت و مظلومیت مردم این دیار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha