۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۵۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85285811
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تارتار: فریب جایگاه انتهای جدولی استقلال خوزستان را نمی‌خوریم

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با بیان اینکه استقلال خوزستان تیم ارزشمندی است و در دیدار مقابل این تیم فریب جایگاه انتهای جدولی آن را نخواهیم خورد.

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ملوان و استقلال خوزستان در بندرانزلی اظهار کرد: بازی با استقلال خوزستان یکی از سخت‌ترین دیدارهای ما محسوب می‌شود و نباید به استقلال خوزستان به عنوان تیم انتهای جدولی نگاه کنیم.

وی افزود: این تیم بازی‌های بسیار خوبی ارائه می‌دهد و تیم خطرناکی است که جایگاه آن در انتهای جدول نیست و به طور حتم در ادامه لیگ نتایج بهتری کسب خواهد کرد.

وی ادامه داد: باید در دیدار مقابل این تیم بسیار هوشیار عمل کنیم زیرا استقلال خوزستان لایه‌های دفاعی خوبی ایجاد می‌کند و از سوی دیگر از موقعیت‌های ضدحملات خود نیز به خوبی بهره می‌برد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اضافه کرد: بازی‌های این تیم را مشاهده و به خوبی این تیم را آنالیز و روی نقاط قوت و ضعف آن کار کرده ایم و در دیدار مقابل استقلال خوزستان باید تمرکزمان بالا باشد.

تارتار بیان کرد: باید در دیدار مقابل این تیم بازی کم اشتباهی انجام داده و از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم تا در این دیدار سخت به پیروزی برسیم و هر سه امتیاز این بازی را تصاحب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از هواداران ملوان نیز انتظار داریم که همانند گذشته از تیم خود حمایت کنند و در بازی مقابل استقلال خوزستان تمامی سکوهای ورزشگاه را پر نمایند تا با پشتوانه آنان پیروز دیدار شویم.

وی در ادامه گفت: ما در همه بازیهای خانگی به حمایت طرفداران خود نیاز داریم و از سوی دیگر از هوادران ملوان نیز درخواست داریم که به موقعیت تیمها در جدول رده‌بندی کاری نداشته و در تمامی مسابقات از تیم خود حمایت حداکثری داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در خاتمه به وضعیت جسمی یکی از طرفداران تیم ملوان نیز اشاره و اظهار کرد: با خبر شدیم که یکی از طرفداران ملوان با بیماری سرطان مبارزه می‌کند که تمامی اعضای کادرفنی و بازیکنان این تیم مطمئن هستند که وی این بیماری را شکست می دهد و دوباره به ورزشگاه باز خواهد گشت زیرا ما به وجودش نیاز داریم.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال ملوان و استقلال خوزستان عصر جمعه(فردا) در هفته دهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

تا پایان هفته نهم این رقابتها، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۱۵۴ امتیاز در رتبه سوم و استقلال خوزستان با کسب سه امتیاز در انتهای جدول رده بندی ۱۶ تیمی این مسابقات قرار دارند.

همچنین به گفته علیرضا وهابی مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان، حضور بانوان در این دیدار همانند چند دیدار گذشته بدون مانع است و برای بانوان طرفدار ملوان بندرانزلی در این بازی نیز ۵۰۰ بلیت درنظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده حدود ۶ هزار بلیت برای دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و استقلال خوزستان درنظر گرفته شده و در ورزشگاه نیز حدود ۲ ساعت قبل از آغاز این دیدار به روی طرفداران گشوده می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha