۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85285864
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ بانده کردن ۹ کیلومتر از پل زائر مهران در دست اجرا است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با ابراز رضایت از روند پیشرفت فیزیکی پروژه ۶ خطه کردن محور پل زائر تا پایانه شهید سلیمانی، گفت: ۲ کیلومتر از این ۱۱ کیلومتر سال گذشته انجام شد و مابقی آن به طول ۹ کیلومتر در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،«حسن بهرام‌نیا» روز پنجشنبه در بازدید از پل زائر در خروجی شهر مهران به طرف پایانه مرزی, اظهار کرد: محور پل زائر تا پایانه شهید سلیمانی قابلیت اجرای طرح ریل‌باس را دارد و به منظور تسریع در تکمیل این پروژه و به دلیل احداث پل در مسیر ۲ پیمانکار هم اکنون مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: پل احداث شده در طول این ۱۱ کیلومتر از خرداد ماه امسال آغاز شده و از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و تا سه ماه آینده تکمیل می‌شود.

بهرام نیا ابراز اضافه کرد: تکمیل این پروژه و اجرای طرح ریل باس نقش مهمی برای تسهیل در تردد خودروها و اتوبوس‌ها خواهد داشت.

وی در جریان بازدید از پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران هم گفت: اجرای طرح های اربعین مرتبط با پایانه مرزی باید از هم‌اکنون در دستور کار قرار گیرند و به دلیل بازه زمانی مناسب تا اربعین سال آینده، اجازه ترک تشریفات داده نمی شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: کار محوطه‌سازی و اجرای سایبان در پایانه شهید سلیمانی باید تا قبل از اربعین آتی تکمیل و نهایی شود.

وی ایجاد آشپزخانه صنعتی و سالن غذاخوری در پایانه مرزی مهران را ضروری دانست و گفت: احداث آشپزخانه با توجه به حجم عظیم زائران در طول سال به ویژه ایام اربعین ضروری است و در این راستا زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح در پایانه شهید سلیمانی تأمین می‌شود.

بهرام نیا بیان کرد: اقدامات ارزنده‌ای در پایانه شهید سلیمانی مرز مهران به منظور خدمات دهی به زائران انجام گرفته است که باید با تسریع در تکمیل پروژه ها و تعریف طرح های جدید به میزان کمی و کیفی خدمات به زائران افزوده شود.

استاندار ایلام در ادامه سفر به مهران با حضور در مزار شهدای گمنام این شهرستان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، توسعه مزار و یادمان شهدا را یکی از مهمترین موضوعات در سفرهای شهرستانی ذکر کرد و سه میلیارد ریال را برای توسعه زیرساخت های یادمان شهدای گمنام و مسجد همجوار مزار این شهدا اختصاص داد که در این راستا مقرر شد کولر گازی، فرش، محوطه سازی، چمن کاری و سایر زیرساخت های ضروری برای این یادمان و مسجد انجام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha