۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85285883
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۰ هزار هندبالیست در کشور فعالیت می‌کنند

۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷
کد خبر: 85285883
۸۰ هزار هندبالیست در کشور فعالیت می‌کنند

زنجان - ایرنا- رئیس فدراسیون هندبال گفت: هم اکنون بالغ بر ۸۰ هزار ورزشکار در رشته هندبال در کشور فعالیت می‌کنند و یکی از مشکلات مهم فدراسیون، وارداتی بودن توپ هندبال است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا پاکدل روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر توپ استاندارد هندبال در کشور تولید نمی شود و همین مساله مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی به اقدامات انجام گرفته فدراسیون در ارتباط با توسعه و ترویج این رشته ورزشی اشاره کرد و گفت: با توجه به فعال شدن تعداد زیادی مدارس و آکادمی هندبال در کشور و برگزاری منظم لیگ آیندگان در رده سنی نوجوانان تا چند سال آینده به نقطه‌ای خواهیم رسید که بیش از گذشته در آسیا افتخارآفرین باشیم.

وی به ارزیابی تیم هندبال ایران در مسابقات آسیایی هانگژو چین پرداخت و گفت: تیم اعزامی ترکیب کاملی نداشت و در واقع تعدادی لژیونر در اختیار فدراسیون نبودند که تلاش می شود در ادوار آینده نتایج بهتری را کسب کنیم.

رئیس فدراسیون هندبال با بیان اینکه هندبال موفقترین رشته توپی در بین بانوان کشورمان است، ادامه داد: هندبال تنها رشته ورزشی در کشور بوده که جهانی شده است.

پاکدل اضافه کرد: طی چند سال گذشته چهار سهمیه جهانی در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و هندبال بانوان را کسب کردیم.

وی خاطر نشان کرد: هندبال در کشورمان شرایط خوبی دارد به طوری که توانسته ایم فاصله خودمان را با قدرت های اول آسیا کمتر از قبل کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha