برگزاری تریبون آزاد و کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه های بوشهر

بوشهر_ ایرنا_معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: تریبون آزاد و کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌های استان با محوریت مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات آتی برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، "اکبر پورات" روز پنج شنبه در نشست کمیسیون دانشجویی استان بوشهر اظهار کرد: در راستای شور و نشاط در فضای دانشجویی، به زودی تربیون های آزاد و کرسی های آزاداندیشی راه اندازی می شود.

وی افزود: انتخابات پیش رو از حیث مشارکت حداکثری حائز اهمیت است و دانشجویان به عنوان قشر آگاه جامعه می توانند در این زمینه تاثیرگذار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: باید در شانزدهم آذرماه روز دانشجو، این روز را که نماد مبارزات دانشجویی با استبداد در تقویم جمهوری اسلامی ایران است هر چه باشکوه‌تر و با برنامه‌های مناسب و متنوع ویژه دانشجویان و اساتید گرامی داشته شود.

پورات ادامه داد: در راستای ترویج ازدواج آسان با همکاری سپاه و نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان اقدامات ارزشمندی برنامه ریزی و در دست انجام است.

پورات بیان کرد: به صورت ویژه پیگیر رفع مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی به خصوص خوابگاه متاهلی هستیم تا خدمات شایسته ای به دانشجویان ارائه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: با اشاره به اینکه حضور مدیران و مسئولان در جهت جهاد تبیین و اقدامات دولت در دانشگاه‌ها ضروری است، تصریح کرد: همچنین طبق برنامه ریزی های صورت گرفته اردو و بازدید راهیان پیشرفت ویژه اساتید و دانشجویان استان در حال انجام است.

وی گفت: به صورت ویژه پیگیر رفع مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی به خصوص خوابگاه متاهلی هستیم تا خدمات شایسته ای به دانشجویان ارائه شود.

پورات افزود: مستمر پیگیر مشکلات خوابگاهی و رفاهی دانشجویان هستم و در کنار آن باید برنامه جامع فرهنگی و اجتماعی برای دانشجویان و اساتید استان تهیه و اجرایی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: اگر مسئولان و اساتید مجرب مسائل جاری و اوضاع کشور، منطقه و جهان را به خوبی برای دانشجویان و نسل جوان ترسیم و تبیین کنند.

وی تاکید کرد: دانشجویان نیز آگاهی خود را نسبت به مسائل کلی کشور کامل کنند نقدهایی که خواهند داشت منصفانه خواهد بود و مسئولین هم باید در قبال پرسش‌های آنان پاسخگو باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha