۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۰۳
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85286003
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتبار تکمیل سلیبند مهران با ۱۰۰ میلیارد ریال به دستور وزیر کشور تامین شد

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی سیلبند مهران، از تکمیل این طرح تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: اعتبار مورد نیاز تکمیل این سیلبند به میزان ۱۰۰ میلیارد ریال با دستور وزیر کشور تأمین شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام‌نیا روز پنجشنبه در بازدید از سیلبند مهران، اظهار کرد: تاکنون مبلغ ۷۰ میلیارد ریال از این اعتبار هزینه شده و مابقی آن نیز برای تکمیل طرح در اختیار شهرداری مهران قرار گرفته است.

وی در بازدید از پارک تفریحی فرهنگی مهران هم از تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار برای توسعه و تجهیز پارک فرهنگی تفریحی مهران خبر داد و گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و تجهیز کامل این پارک به عنوان یکی از نیازهای ضروری شهر مهران تخصیص می‌یابد.

وی یادآور شد: تکمیل نهایی ۲ طرح سیلبند و پارک از مطالبات مکرر و به حق مردم مهران بوده که با اختصاص اعتبارات لازم این طرح ها نیز در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهند رسید.

اعتبار تکمیل سلیبند مهران با ۱۰۰ میلیارد ریال به دستور وزیر کشور تامین شد

استاندار ایلام در جریان بازدید از شبکه لوله‌گذاری و از محل شبکه توزیع آب طرح سامانه گرمسیری مهران هم گفت: چهار هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان در شهرستان مهران با اجرای فاز اول سامانه گرمسیری آماده بهره‌برداری خواهد بود.

بهرام‌نیا بیان کرد: با اجرای این طرح بخش عمده ای از زمین های دیمی منطقه به آبی تبدیل خواهد شد.

استاندار ایلام افزود: برای اجرایی شدن مابقی این طرح در مهران به وسعت بیش از هشت هزار هکتار نیز عملیات لوله گذاری به طول ۲۵ کیلومتر در دست اقدام و ۶ کیلومتر آن نیز اجرایی شده است.

به گزارش ایرنا، بازدید از پروژه‌های مختلف عمرانی، زیرساختی و بهداشتی از جمله برنامه‌های سفر بهرام‌نیا به شهرستان مهران بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha