وزیر کشور: طرح‌های آبرسانی چهارمحال و بختیاری با مدیریت جهادی اجرایی شده است

شهرکرد- ایرنا- وزیر کشور در جریان سفر به چهارمحال و بختیاری و بازدید از طرح‌های زیربنایی این استان گفت: طرح‌های آبرسانی این استان با مدیریت جهادی برجسته و اجرایی شده است.

احمد وحیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: طرح‌های آبرسانی چهارمحال و بختیاری مجموعه‌ای ارزشمند با ارزش ریالی بالا است که در مدت زمان کوتاه اجرایی و عملیاتی شده است.

وی افزود: براساس اعلام مسوول و کارشناسان ، ارزش کاری یکی از این طرح‌ها ، ۱۲۰ هزار میلیارد ریال(۱۲ هزار میلیارد تومان) با محاسبات روز است و جزو طرح‌های ارزشمند استان به شمار می آید.

وحیدی تصریح کرد: این طرح‌ها با اجرای فعالیت‌های ساختمانی و سازه‌ای به‌همراه سیستم انتقال خوب و مبتکرانه با قدرت تولید داخلی، مدیریت مناسب و جهادی بوده که آن را برجسته کرده است.

وی یادآور شد: اُمید است با بهره‌برداری از این طرح، به رضایت‌مندی بیشتر مردم برسیم.

به گزارش ایرنا، وزیر کشور در جریان سفر به چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه از تعدادی طرح‌های آبرسانی اولویت‌دار این استان به صورت میدانی دیدن کرد.

وحیدی روز پنجشنبه با حضور در چهارمحال و بختیاری از برخی طرح‌های آبرسانی این استان بازدید کرد و از نزدیک‌تر جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha