۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۱۱
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85286118
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اصفهان نیازمند اتاق فکر جوانان متخصص و انقلابی است

اصفهان_ایرنا_استاندار اصفهان گفت: مسائل بسیاری در استان داریم که نیازمند اتاق فکرهای متخصص و انقلابی هستند تا با استفاده از آن ها بتوانیم فرایند مشخصی را برای بهره‌مندی از ظرفیت دستگاه‌های مختلف ترسیم کنیم.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی روز پنج شنبه در چهاردهمین اجلاس مجامع بسیجیان استان، ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه، گفت: در سراسر دنیا موضوع فلسطین خبر اول رسانه‌های دنیا است.
وی ادامه داد: صهیونیست هیچ زمان فکر نمی‌کرد با عملیات طوفان الاقصی چنین بلایی بر سر آبرو و حیثیت کاذبی که برای خود جمع کرده، وارد شود.
استاندار اصفهان ضمن اشاره به اینکه صهیونیست در رکن امنیتی متحمل خسارات شدیدی شده است، عنوان کرد: هیمنه رژیم صهیونسیتی در دارا بودن معتبرترین سیستم امنیتی دنیا، در هم شکست.
مرتضوی افزود: در حوزه نظامی، سیاسی، اجتماعی، رسانه‌ای و غیره نیز ادعاهای دروغین رژیم صهیونسیتی و طرفدارانش در هم شکسته شد، می‌گفتند ما امپراطور رسانه‌ای دنیا هستیم اما عملیات‌های پیروزمندانه جبهه مقاومت این ادعاهای پوشالی صهیونیست را هم نابود کرد.

وی خاطرنشان کرد: در توجه به ابعاد این مساله نیاز است تا مسائل را در حوزه‌های مختلف مرور و در بزنگاه‌های لازم از کیان حرکت جبهه مقاومت به درستی دفاع کنیم.
استاندار اصفهان با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی را می‌توان از جوانب مختلف بررسی کرد، گفت: هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌پذیرد که هزاران فلسطینی مانند اسیر زندگی کنند و هیچ چشم اندازی نسبت به آینده نداشته باشند.
وی متذکر شد: از دستاوردهای غیرقابل کتمان طوفان الاقصی این است که رژیم صهیونسیتی می خواست جنایات علیه غزه را از اولویت مردم جهان خارج کند اما این مسیر به نحو دیگری رقم خورد و حتی در دانشگاه هاروارد این اعمال بی‌رحمانه رژیم صهیونسیتی توسط بیانیه‌ها و تشکل‌های دانشجویی مورد انتقاد شدید و محکومیت قرار گرفت.
استاندار اصفهان گفت: مظلومیت مردم غزه، سفاکی و جنایت رژیم صهیونسیتی امروز بر همه دنیا آشکار شده است، چهار میلیارد نفر سخنرانی سید حسن نصرالله را تماشا می‌کنند و این موارد از دستاوردهای جبهه مقاومت است.
وی تصریح کرد: ما نیز در جمهوری اسلامی بایستی از این فرصت‌ها برای معرفی کردن و ارتباط دادن نسل جوان با مقوله و پیشینه مقاومت فلسطین استفاده کنیم.

مرتضوی ادامه داد: در مدارس و دانشگاه‌ها، مسائل فلسطین بایستی دغدغه نوجوانان و جوانان ما باشد.
وی اظهار کرد: از این رو از مدیرکل آموزش و پرورش استان درخواست کردیم زنگی به نام فلسطین در مدارس قرار دهند و از کارشناسان مجرب به منظور تبیین مساله فلسطین از ابتدای اشغال تا امروز استفاده کنند تا نوجوانان ما بدانند این ظلم ۷۵ ساله از کجا شروع شد و بایستی به کجا منتهی شود.
وی در بخش دیگر سخنان خود ضمن تأکید بر بهره‌مندی از ظرفیت مشورتی بسیج در امور مدیریتی استان، گفت: طرح‌ها، ظرفیت‌ها و هیأت‌های اندیشه‌ورز بسیج بایستی به نحوی به کمک استان بیاید.
استاندار اصفهان ادامه داد: مسائل بسیاری در استان داریم که نیازمند اتاق فکرهای متخصص و انقلابی هستند تا با استفاده از آنها بتوانیم فرایند مشخصی را برای بهره‌مندی از ظرفیت دستگاه‌های مختلف ترسیم کنیم.
مرتضوی یادآور شد: میز استان مسائل بسیاری دارد که اگر هیأت‌های اندیشه ورز بسیج به میدان بیایند بسیاری از مسائل قابل حل است.
وی تصریح کرد: آمادگی این را داریم که از نظریه مشورتی مجموعه بسیج استان در طرح‌ها و جلسات مؤثر بهره‌مند شویم.
استاندار اصفهان ضمن اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اسفندماه سال‌جاری، گفت: یکی از موقعیت‌های بسیار راهبردی در ایام گذشته انقلاب اسلامی زمان‌هایی است که انتخابات در کشور برگزار می‌شود و فرصت‌هایی را برای اقتدار نظام و البته شیطنت‌های دشمن فراهم می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: اصل رقابت، مشارکت، شفافیت و سلامت چهار رویکردی هستند که طبق منویات مقام معظم رهبری در اجرای فرایند انتخابات ذیل آن در حال حرکت هستیم.
وی عنوان کرد: از مجموعه بسیج استان درخواست می‌کنیم اصل مشارکت همگانی را بعنوان یکی از اولویت‌های اصلی مدنظر قرار دهد.
استاندار اصفهان بیان کرد: اگر این اصل به صورت ویژه محقق شود توطئه‌های دشمن نیز از بین می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha