اجتماع خانوادگی حامیان غزه در تبریز برگزار شد

تبریز - ایرنا - اجتماع بزرگ خانوادگی حامیان غزه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در محوطه مقبره الشعرای تبریز برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این همایش عصر پنجشنبه با حضور تعدادی از میهمانان خارجی از ترکیه و عراق، مسوولان استانی و شهری، نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی و جمع زیادی از اقشار مختلف مردم از جمله جامعه ورزشی در رشته های مختلف، بسیجیان، کودکان و نوجوانان دختر و پسر در محوطه این مکان فرهنگی و ادبی برگزار شد.

در این همایش خانوادگی شرکت کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، خشم و انزجار خود را از کشتار مردم بی دفاع غزه توسط رژیم صهیونیستی نشان دادند و با مردم مسلمان فلسطین و غزه اعلام همبستگی کردند.

میهمانان خارجی شرکت کننده در این مراسم با سخنرانی و محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه و سرزمین اشغالی فلسطین، از مردم مظلوم و مسلمان غزه و فلسطین حمایت کرده و آرزوی آزادی قدس شریف از چنگال این رژیم جنایتکار و کودک کش را از درگاه خداوند خواستار شدند.

در این همایش خانوادگی برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله سرودهای حماسی و نمایش های رزمی برای اعلام آمادگی جسمانی ورزشکاران حامی مردم مظلوم فلسطین و غزه اجرا و پرچم رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد.

نیروهای مقاومت فلسطین ۱۵ مهر در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و ستم رژیم صهیونیستی، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha