فجر سپاسی شیراز با شکست استقلال ملاثانی اهواز به صدر جدول بازگشت+ فیلم
بازی فجر و استقلال ملاثانی

شیراز-ایرنا- تیم فجر شهید سپاسی شیراز در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور(جام آزادگان ) با شکست دادن تیم استقلال آبی پوش ملاثانی اهواز و توقف تیم خیبر خرم آباد به صدر جدول بازگشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا این بازی که از هفته یازدهم این رقابت ها عصر پنجشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، تیم میزبان با ارایه یک بازی برتر با نتیجه ۲ بر صفر از سد تیم خوب استقلال ملاثانی گذشت.

فجریها که هفته گذشته با توقف برابر تیم آریو اسلامشهر صدر جدول را از دست داده بودند در این بازی راهی به غیر از شکست تیم اهوازی را نداشتند برای همین هم شاگردان مهدی رجب زاده سرمربی تیم فجر از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفتند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا خیالشان راحت شود هر چند از بازی جوانمردانه تیم استقلال آبی پوش ملاثانی نباید گذشت که عاملی شدند برای یک بازی خوب و تماشاگر پسند.

میزبان خیلی زود به گل رسید

در حالی که تیم میزبان برای رسیدن به گل بی تابی می کرد، روی یک کار تیمی و ارسال زیبای داوود رجبی، ابتدا ضربه سر عرفان پورافراز با جایگیری خوب کُردانی سنگربان استقلال برگشت داده شد اما بازهم توپ به پور افراز رسید و این بار ضربه سر این بازیکن تور دروازه میهمان را به لرزه در آورد تا میزبان خیالش راحت شود.

درادامه نیمه نخست بازهم فجر یها برتری خود را به حریف دیکته کردند و اگر فلاحیان و بابایی قدر فرصت ها را می دانستند می توانستند به گل دوم و حتی سوم هم برسند که اینگونه نشد.

باز هم رجبی ساخت و بابایی گلزنی کرد

پس از اینکه تیم استقلال یک فرصت خوب را از در دقیقه ۳۸ از دست داد ۲ دقیقه بعد فجریها به گل دوم دست یافتند، در این لحظه بازهم داوود رجبی که بازی خوبی را به نمایش گذاشت یک پاس عالی را برای ابوالفضل بابایی ساخته و پرداخته کرد و این بازیکن هم با یک ضربه دقیق گل دوم فجر را به ثمر رساند.

در لحظات پایانی نیمه نخست علی غلامزاده سنگربان تیم فجر ضربه خوب مهاجم تیم استقلال ملاثانی را به کرنر فرستاد تا میزبان با ۲ گل زده به رختکن بروند.

بازی خوب ۲ تیم در نیمه دوم

در نیمه دوم هم شاهد بازی خوبی از سوی ۲ تیم بودیم و در دقیقه ۵۱ بازی هم موقعیت خوبی نصیب بازیکنان فجر شد اما اینقدر تعلل کردند تا این فرصت خوب از دست برود.

میزبان در این نیمه برای اینکه اجازه ندهد بازیکنان تیم استقلال ملاثانی به جلو بکشند ، فشار را در زمین حریف در دستور کار قرار دادند برای همین بازیکنان میهمان چندین بار مرتکب اشتباه شدند اما بازیکنان میزبان نتوانستند به گل سوم برسند.

بازی مستقیم تیم میهمان

تیم میهمان که نمی توانستند بازی سازی را از زمین خودی شروع کنند به بازی مستقیم روی آوردند اما مدافعان تیم میزبان اجازه ندادند خطری دروازه این تیم را تهدید کند.

از دقیقه ۷۰ به بعد تیم استقلال بازی بهتری را ارایه کردند و یکی دو فرصت خوب هم از دست دادند در این لحظات هم فجر یها روی ضد حمله برنامه داشتند که آنها هم قدر موقعیت های خود را ندانستند.

فجر سپاسی ۱۰ نفره شد ، اشتباه کادر فنی

کادر فنی تیم فجر در این بازی مرتکب اشتباه فاحشی شد چرا که آنها هر پنج تعویض خود را انجام دادند اما در دقیقه ۸۳ امیدی فرد بازیکن این تیم مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد برای همین هم فجریها ناگزیر شدند ۱۰ نفره به بازی ادامه دهند،در حالی که کادرفنی این تیم باید یک تعویض خود را حفظ می کرد تا نخواهد ۱۰ نفره بازی کند.

اخراج ۲ بازیکن

در لحظات پایانی بازی احسان الوان زاده بازیکن تیم استقلال با مشت به صورت بازیکن تیم فجر کوبید که از چشم داور دور نماند و این بازیکن را اخراج کرد اما این پایان کار نبود چرا که نجفی بازیکن تیم فجر هم با کارت قرمز از بازی اخراج شد تا فجریها ۹ نفره به بازی ادامه دهند هر چند تا پایان بازی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با همان ۲ گل نیمه نخست میزبان به سود این تیم تمام شد و آنها به صدر جدول باز گشتند.

سنگ تمام هواداران تیم فجر

بیش از پنج هزار تماشاگر که به شدت تیم فجر را تشویق می کردند از این بازی دیدن کردند.

شکست سنگین شهر راز شیراز

همچنین در این هفته تیم شهر راز دیگر نماینده شیراز در دسته یک میهمان تیم مس کرمان بود که این بازی در نهایت با نتیجه چهار بر ۲ به سود میزبان پایان یافت تا شاگردان ستار زارع سر مربی تیم شهر راز شکست سنگینی متحمل شوند.

به گزارش ایرنا با پایان یافتن هفته یازدهم تیم فجر سپاسی با ۲۳ امتیاز صدرنشین شد، خیبر خرم آباد و چادرملو اردکان یزد با ۲۲ امتیازدوم و سوم شدند، استقلال ملاثانی هم با ۱۱ امتیاز در رده سیزدهم ایستاد.

در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و چهارم را به دست خواهند آورد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha