۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۲۳:۲۹
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85286210
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

عضو هیات رییسه خبرگان رهبری: همه منتظر ضربه دوم طوفان الاقصی باشند

دزفول - ایرنا - عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه راهبرد واحد جبهه مقاومت تحقق پیروزی مقاومت فلسطین است افزود: عصر کنونی عصر تمدن اسلامی است و همه منتظر ضربه دوم طوفان الاقصی باشند.

به گزارش ایرنا، آیت الله عباس کعبی پنجشنبه شب در اجتماع مردمی از مقاومت دزفول تا پایداری غزه در حسینیه ثارالله دزفول افزود: ضربه اول طوفان الاقصی فتح الفتوح جبهه تمدنی است و تاریخ مقاومت فلسطین به قبل و بعد از طوفان الاقصی تقسیم می‌شود.

وی با اشاره به عملیات های دفاع مقدس و طوفان الاقصی تصریح کرد: امام خمینی(ره) دفاع مقدس را بسترساز آزادی قدس شریف می‌دانستند و این دیدگاه در تمام جبهه‌های جنگ در میان رزمندگان وجود داشت.

طوفان الاقصی به آزادی فلسطین ختم می شود

آیت الله کعبی افزود: طوفان الاقصی به طور قطع به آزادی فلسطین منجر می شود و همه باید منتظر ضربه دوم طوفان الاقصی باشند.

وی ادامه داد: رزمندگان طوفان الاقصی نسل سوم انتفاضه فلسطین هستند که به جای سنگ با موشک در حال پاسخ به دشمن صهیونیست هستند و در این عملیات شکست بزرگ اطلاعاتی، نظامی و حیثیتی را بر اسراییل تحمیل کردند.

وی افزود: دلیل کشتار کودکان فلسطین توسط اسراییل غاصب هراس از این کودکان است چرا که می داند این کودکان، رزمندگان آینده هستند که این خط مقاومت و مبارزه را ادامه می‌دهند.

عضو هیات رییسه خبرگان رهبری: همه منتظر ضربه دوم طوفان الاقصی باشند

جنوب لبنان دارای شهر زیرزمینی مشابه غزه است

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مشابه شهر زیرزمینی غزه در جنوب لبنان نیز ایجاد شده است که این تونل ها تمام معادلات نظامی دشمن را درهم می شکند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس الگوی جریان های مقاومت دانست و افزود: جبهه مقاومت دارای فرهنگی واحد بدنه منسجم است که بین ارکان مختلف این جبهه تقسیم نقش وجود دارد.

آیت الله کعبی تصریح کرد: دشمن مستکبر و غاصب از جبهه مقاومت در طوفان الاقصی شکست راهبردی خورد و ابعاد این شکست با ادامه جنگ برای رژیم صهیونیستی بزرگتر می شود.

وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد نظم جدید جهانی برای حکمفرمایی فرهنگ غربی بر دنیا بود افزود: جبهه یکپارچه مقاومت و اقتدار بازدارنده ایران اسلامی موجب شده تا خاورمیانه جدید مورد نظر آمریکا و اسراییل محقق نشود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی به قدرت ضربه اول رسیده است به گونه ای که آمریکا و رژیم صهیونیستی شهامت ندارند ایران را به جنگ تمام عیار تهدید کنند.

وی اظهار کرد: آمریکا با گسترش داعش به دنبال در هم شکستن کمربند مقاومت در سوریه بود ولی امروز گروه های مقاومت قوی تر از هر زمان دیگر است.

عصر کنونی، عصر مقاومت است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عصر کنونی، عصر مقاومت است، اظهار کرد: امروز در پرتو اسلام ناب محمدی و مکتب اهل بیت(ع) عصر مقاومت آغاز شده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی مرز جدیدی فراتر از مرزهای جغرافیایی خود بنا کرده که آن مرز، مرز مقاومت است و در این مسیر مقاومت تمدنی در حال شکل گیری است.

آیت الله کعبی ادامه داد: ایران جدید در پرتو مرز مقاومت، پرچمدار تمدن نوین انسانی بر پایه آموزه های اسلام و اندیشه های تابناک امام و پرچمداری امام خامنه ای است.

جهان به ۲ بلوک جبهه مقاومت و جهان استکبار تقسیم شده است

آیت الله کعبی تصریح کرد: دوره باستان، ورود اسلام به ایران تا انقلاب اسلامی و از انقلاب اسلامی تا کنون سه دوره ایران در طی قرن های گذشته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: با ورود اسلام به ایران، تمدن ایرانی و فرهنگ اسلامی در هم آمیخته شده و ایرانیان را به پرچمدار حرکت اسلام در علم، ایمان، عقلانیت و معنویت و تمدن سازی شد.

آیت الله کعبی با بیان اینکه بیداری اسلامی از ۲۵۰ سال پیش در جهان اسلام آغاز و به انقلاب اسلامی منجر شد افزود: انقلاب اسلامی در دورانی شکل گرفت که جهان به ۲ بلوک شرق و غرب تبدیل و کشور در سایه استعمار خارجی و استکبار داخلی به شدت تضعیف شده بود.

وی افزود: ایران به عنوان کشوری استعمارزده جایگاهی در معادلات بین المللی نداشت و این در حالی است که با پیروزی انقلاب اسلامی مولفه های تمدن سازی کشور در حال شکوفایی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ملت ایران با آغاز انقلاب اسلامی حرکتی با مقیاس جهانی را آغاز کرد و امروز در نقطه ای ایستاده ای که جهان به ۲ بلوک مقاومت اسلامی و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تقسیم شده است.

جنگ غزه خط مقدم تقابل تمدنی در جهان است

آیت الله کعبی جنگ کنونی در غزه را تقابل تمدنی دانست و تاکید کرد: مقاومت اسطوره ای غزه و فلسطین در مقابل جنایت های دهشتناک رژیم صهیونیستی خط مقدم این تقابل تمدنی است.

آیت الله کعبی افزود: رژیم صهیونیستی با سکوت مجامع بین المللی و حمایت کشورهای استکباری جهان در حال جنایت در غزه است.

وی ادامه داد: طوفان الاقصی و نبرد کنونی در غزه به طور قطع موجب تحول در منطقه و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت خواهد شد به همین دلیل این تقابل، تقابلی تمدنی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: آمریکا با توان رسانه ای در حال تنزل دادن این جنگ به جنگ غزه و اسراییل است و این در حالی است که جنگ کنونی، جنگ تمام عیار تمدنی است.

وی ادامه داد: مستکبران عالم به سرکردگی آمریکا بعد از شکست در مقابل شکل گیری انقلاب اسلامی، با تجهیز صدام به دنبال نابودی انقلاب اسلامی بودند ولی جنگ تحمیلی و فتنه های پس از آن با استمرار میدان داری مردم به شکست کشیده شد.

آیت الله کعبی با اشاره به ضعف تسلیحاتی کشور در دوران جنگ تحمیلی گفت: برخی دفاع مردم در برابر اشغالگری صدامیان را دفاع مذبوحانه می دانستند ولی غیرت جوانان این خاک تمام معادلات مادی دشمنان را در هم کوبید.

عضو هیات رییسه خبرگان رهبری: همه منتظر ضربه دوم طوفان الاقصی باشند

حماس برای جنگ یکسال با اسراییل آماده است

آیت الله کعبی ادامه داد: حماس تا یکسال آمادگی دفاع و نبرد با رژیم صهیونیستی را دارد و این در حالی است که رژیم صهیونیستی توان نبرد طولانی مدت را ندارد.

وی گفت: با وجود کشتار وحشیانه مردم غزه توسط اسراییل جنایتکار، مقاومت تا کنون در وضعیت پیروزی است.

وی با بیان اینکه قدرت از غرب به سمت شرق در حال حرکت است گفت: مهمترین رکن قدرت آینده قدرت ایدئولوژی است و عصر آینده عصر انقلاب اسلامی و تمدن اسلامی است.

آیت الله کعبی افزود: وظیفه کنونی ما مقاومت فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، ایمانی، امنیتی، رسانه ای و مقاومت در عرصه عمومی، حقوقی و دیپلماتیک است.

وی تاکید کرد: هیچ کس نباید تماشاگر میدان باشد بلکه باید همه در میدان حاضر شده و به وظیفه تاریخی خود عمل کنند.

هر رای ملت در انتخابات آینده تیری به قلب دشمن است

آیت الله کعبی گفت: مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری جلوه ای از مقاومت سیاسی و پیش‌برنده تمدن اسلامی ست.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری افزود: همه مردم ایران اسلامی با کنار گذاشتن نگاه تنگ و قومی با نگاه ملی وارد عرصه انتخابات شده و با ثبت حضور حداکثری پشتوانه اقتدار، پیشرفت، عزت و امنیت ایران را رقم زنند.

وی هر رای ملت در انتخابات آینده تیری به قلب دشمن است تاکید کرد: باید حماسه رای ملی و حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند امسال رقم بخورد.

دزفول شهر مقاومت و تمدن سازی است

آیت الله کعبی با بیان اینکه دزفول خاستگاه تمدن ایرانی اسلامی است گفت: علمای بزرگی از جمله شیخ مرتضی انصاری از این خاک رشد کردند و منشا تحول علمی در جهان تشییع شدند.

وی افزود: دزفول شهر علم، ادب و فرهنگ و شهر نخبه پروری است که فرزندان این شهر در سطح ملی در حال خدمت رسانی هستند.

وی در ادامه یاد شهید محمدحسین اثنی عشری نخستین شهید ایرانی و دزفولی در راه مبارزه با رژیم صهیونیستی گرامیداشت.

۱۰ آذر ۱۳۵۹ شهید محمدحسین اثنی عشری از فرزندان دزفول در جنوب لبنان و در راه مبارزه با رژیم صهیونیستی به شهادت رسید و پیکر پاکش در جنوب لبنان به خاک سپرده شد.


عضو هیات رییسه خبرگان رهبری: همه منتظر ضربه دوم طوفان الاقصی باشند

امام خامنه ای پرچمدار مبارزه با ظلم و کفر در عالم است

امام جمعه دزفول نیز در این آیین با تاکید بر نقش و جایگاه مهم مجلس خبرگان رهبری افزود: رهبر معظم انقلاب امروز خورشید تابناک عالم اسلام است که پرچمداری مقابله با ظلم را در عالم برافراشته است.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور افزود: امروز ملت بزرگ ایران و همه ملت‌های مسلمان و آزادی خواه جهان و کسانی که قلبشان برای انسانیت و مبارزه با ظلم در این عالم می‌تپد، پیرو و دلداده رهبر معظم انقلاب هستند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب با حکمت مثال‌زدنی ایران اسلامی و کشورهای اسلامی را از بحران‌ها و فتنه‌های مختلف عبور داده و هدایت کرده است.

حجت الاسلام بهرامپور ادامه داد: امام خامنه‌ای در جایگاه امامت بشریت در حال انجام وظیفه هدایت انسان‌ها در راستای ظلم ستیزی و کفر ستیزی در عالم است.

وی با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات ادامه داد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اواخر امسال در کشور برگزار می‌شود که حضور گسترده و انتخاب افراد اصلح در این انتخابات اهمیت فراوان دارد.

عضو هیات رییسه خبرگان رهبری: همه منتظر ضربه دوم طوفان الاقصی باشند

به گزارش ایرنا، مردم دزفول پایتخت مقاومت ایران که در دوران دفاع مقدس تجربه تلخ موشکباران و حمله‌های هوایی دژخیمان بعثی به خانه‌ها، مدارس، بیمارستان‌ها و زیرساخت‌های و به خاک خون کشیدن زنان و کودکان را با گوشت و پوست خود تجربه کردند امشب برای چندی بار از آغاز موج جدید جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه در این شهر دست به تجمع زدند و ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گواه آمار، دزفول تنها شهر اشغال نشده‌ای است که مورد شدیدترین حملات موشکی و بمباران هوایی و زمینی قرار گرفت اما هرگز تسلیم نشد.

رژیم بعث عراق در مدت هشت سال جنگ، ۱۷۶ موشک غول پیکر «فراگ ۷ و اسکاد» به شهر دزفول شلیک کرد.

هواپیماهای دشمن ۴۸۹ بمب و راکت بر سر مردم بی دفاع شهر فرو ریختند و آتش بارهای عراق با شلیک پنج هزار و ۸۲۱ گلوله توپ نقاط مختلف شهر را هدف قرار داد اما با این همه خسارت، مردم دزفول با تقدیم ۲ هزار و ۶۰۰ شهید، چهار هزار جانباز، ۴۵۲ آزاده سرافراز و ۱۴۷ مفقود و جاویدالاثر حماسه مقاومت و پایداری را در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی ایران جاودان ساخت.

نگرانی‌های جهانی به فاجعه انسانی و کشتار بی‌رحمانه مردم غزه و درخواست‌ها برای متوقف کردن ماشین کشتار اسراییل روبه افزایش است اما رژیم صهیونیستی همچنان بی‌وقفه بر حملات خود ادامه داده و سخنگوی ارتش این رژیم می‌گوید که اصلا مساله آتش بس مطرح نیست و در واقع همه برنامه‌ها و طرح‌های این رژیم برای جنگ، کشتار و ویرانی بیشتر است.

آمار شهدای فلسطینی شامل زنان و کودکان بی‌دفاع روز به روز در حال افزایش است و دولت‌های غربی در سایه حمایت تمام قد از جنایات رژیم صهیونیستی، به تمامی معیارها و قوانین ‌بین‌المللی حقوق بشری پشت کرده‌اند.

براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، شمار شهدای غزه به بیش از 10 هزار و ۸۰۰ نفر رسیده است که از این تعداد چهار هزار و ۴۱۲ نفر کودک و حدود سه هزار نفر زن هستند ضمن اینکه تعداد مجروحان نیز به حدود ۲۷ هزار نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha