۵۴ درصد از مدارس را خیران ساخته‌اند

بجنورد- ایرنا- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ۵۴ درصد مدارس در کشور را خیران ساخته‌اند و خوزستان رتبه نخست را در این امر دارد.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا خان محمدی روز جمعه در آیین افتتاح دبستان ۱۵ کلاسه ابوریحان بیرونی بجنورد اظهار کرد: سازمان نوسازی کشور طی ۲ سال گذشته پنج هزار و ۸۰۰ طرح در قالب ۲۷ هزار کلاس درس را به اتمام رساند و تحویل آموزش و پرورش داد.

وی تصریح کرد: احیای جهاد سازندگی از شعارهای دولت سیزدهم بود و سازمان نوسازی این شعار را اجرایی کرده و همواره بن بست ها را از مسیر برداشته و به عملگرایی رسیده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: از ابتدای آغاز به کار دولت در خراسان شمالی ۲۵۱ پروژه در قالب ۷۰۰ کلاس درس ساخته و تحویل شده است.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ کلاس درس نیز در حال احداث است، گفت: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به استان برای پروژه های آموزش و پرورش مصوب شده است که تلاش می‌کنیم در کوتاهترین زمان تخصیص یابد.

خان محمدی ادامه داد: مدرسه ۱۵ کلاسه ابوریحان بجنورد به عنوان یکی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در زیربنای حدود چهار هزار متر مربع و با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش امروز جمعه در سفر یکروزه به خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و چند طرح آموزشی و ورزشی را افتتاح خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha