۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۱۸
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85286459
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقاومت فلسطین دنیا را حیرت زده کرده است 

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد با تاکید بر شکست امپراطوری رسانه ای استکبار جهانی گفت: مظلومیت و در عین حال مقاومت حیرت انگیز مردم فلسطین دنیا را شگفت زده کرده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد افزود: مقاومت بی نظیر فلسطین در جهان باعث شده است بسیاری از جوانان غیر مسلمان در مورد اسلام تحقیق کنند تا اعتقادی را که اینگونه باعث مقاومت در فلسطین شده است بشناسند.

وی با تاکید بر اینکه این روحیه مقاومت و ظلم ستیز قطعا پیروز است گفت: رژیم صهیونیستی و ارباب او یعنی آمریکا ، شکست خود را خواهند دید.

خطیب جمعه بروجرد یادآور شد: این جنگ با تمام تصاویر و صحنه های غم انگیزی که دارد باعث معرفی و شناساندن اسلام هم شده است و تنها عده اندکی از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند همچنین امپراطور رسانه ای استکبار جهانی هم در برابر مقاومت و مظلومیت فلسطین شکست خورده است.

حسینی افزود: رژیم صهیونیستی با وحشی گری به بمباران بیمارستان ها، مدارس و منازل مسکونی می پردازد و مدعی می شود محل شلیک، موشک های مقاومت است در حالیکه این ادعا به هیچ وجه باور پذیر نیست و بیانگر ظلم، جنایت و دروغ رژیم صهیونیستی است.

وی همچنین با اشاره به پایان بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی رد صلاحیت شدند یعنی در واقع صلاحیت آنها احراز نشده است که این به معنی بدی این افراد و عدم صلاحیت آنها در مسوولیت های دیگر نیست.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: راه قانونی برای اعتراض وجود دارد و افراد می‌توانند بدون جو سازی، اسناد مبنی بر صلاحیت خود را به مراجع ذی صلاح بفرستند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز کتاب و کتابخوانی گفت: هر چقدر فضای مجازی گسترش یافته و در دسترس باشد ولی نباید نسبت به مطالعه و کتابخوانی احساس بی نیازی کرد بنابراین باید در کنار استفاده از فضای مجازی کتاب و کتابخوانی هم مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به مناسبت روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه بیان کرد: این مناسبت به شعاری برای جهان غرب تبدیل شده است و در واقعیت آنها علم را در خدمت جنگ، تجاوز، تعدی، کودک کشی و قتل قرار داده اند، بمب هسته ای را اختراع کردند تا با آن بشریت را نابود کنند از طرفی سازمان ملل و حقوق بشر هم برای آنها شعاری بیش نیست .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha