بیش از چهار هزار نفر توسط هیات اجرایی حوزه انتخابیه تهران تایید صلاحیت شدند

تهران بزرگ - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار تهران از تایید صلاحیت چهار هزار و ۸۲۸ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیات اجرایی حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خبر داد.

به گزارش ایرنا از فرمانداری تهران، احمد قیومی روز جمعه در ادامه روند اعلام نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبانی که صلاحیت احراز نگردیده، گفت: نتیجه از طریق اداره کل پست استان تهران ظرف امروز و فردا به داوطلبان تحویل خواهد شد.

وی افزود: امر ابلاغ فقط در مورد داوطلبانی است که صلاحیت ایشان احراز نشده و در مورد مابقی داوطلبانی که پیامک ارسال نشده به منزله احراز صلاحیت است.

فرماندار تهران اظهار کرد: صلاحیت تعداد چهار هزار و ۸۲۸ نفر برای هیات اجرایی احراز و در این مرحله صلاحیت ۲۹۵ نفر مورد تایید قرار نگرفته و از تعداد پنج هزار و ۵۹۱ داوطلب در مجموع ۴۶۳ نفر صلاحیت شان احراز نشد.

قیومی در ادامه گفت: طبق کلیات برنامه زمانبندی انتخابات، هجدهم و ۱۸ آبان ماه، زمان اعلام نتایج از طرف هیات اجرایی به داوطلبان است و داوطلبان می‌توانند به فرمانداری تهران نیز مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: داوطلبان مذکور می‌توانند به استناد تبصره ذیل ماده ۶۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ آبان‌ ماه شکایت خود را بصورت کتبی و مستدل از طریق سامانه keshvar.moi.ir جهت بررسی هیات نظارت استان تهران ثبت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha