۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85286485
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گناباد:‌ طوفان الاقصی واکنش ملت فلسطین به جنایات رژیم اشغالگر است

گناباد-ایرنا- امام جمعه گناباد گفت:‌ طوفان الاقصی واکنش و عکس العمل ملت مظلوم فلسطین به جنایتهای استکبار جهانی و رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره)‌ افزود: رژیم صهونیستی از روزهای ابتدایی طوفان الاقصی برای توجیه کردن شکست خود عنوان می کرد که این اقدام کار ایران است، در حالیکه این رویداد واکنش ملت ستم دیده فلسطین در مقابل دهها سال ظلم و ستم صهیونیست ها است و ددمنشی و جنایتکاری رژیم اشغالگر را به دنیا ثابت کرد.

وی تصریح کرد:‌ رسانه های غربی از صهیونیست ها چهره های معصوم ساخته بودند ولی با طوفان الاقصی همه مردم جهان به خباثت و وحشی گری آنان بردند و این رژیم جنایتکار که توان رویارویی با حماس و جهاد اسلامی را ندارد، ناجوانمردانه مناطق مسکونی را بمباران کردند.

امام جمعه گناباد اظهار داشت:‌ طوفان الاقصی اتحاد مسلمانان جهان را بر علیه جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی افزایش داد و فشار روانی مردم جهان بر آمریکا،‌ انگلیس و فرانسه بعنوان اتاق های فرماندهی صهیونیستها افزایش یافت و کاربه جایی رسید که رییس جمهور فرانسه که قبلا مخالف آتش بس بین فلسطین و رژیم اشغالگر قدس بود و آنرا وتو کرد به تازگی از ترس افکار عمومی خواستار آتش بس است.

حجت الاسلام صادقی نصب در بخشی از سخنانش با اشاره به ۱۹ آبان ماه روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه گفت:‌ اکنون به جای اینکه علم در خدمت صلح باشد، در خدمت جنگ و جنایات قرار گرفته و بجای اینکه علم در خدمت پیشرفت کشورهای عقب مانده باشد، غربی ها آن را در تسلط قدرت های مستکبر بر کشورهای ضعیف قرار داده اند.

به گفته وی، امروز شاهد عملکرد آمریکایی ها و اروپایی ها با آن همه ادعای تمدن پیشرفت در اهدای سلاح های جنگی برای کشتار کودکان و زنان و غیر نظامیان هستیم.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha