۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۱۱
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85286489
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

همایش پیاده روی روز مهرگان در استان قزوین برگزار شد

قزوین - ایرنا - همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز مهرگان روز جمعه در شهر مهرگان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شرکت کنندگان در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روز جمعه به مناسبت روز مهرگان مسیر سه کیلومتری پارک گلستان تا پارک بهشت شهر مهرگان قزوین را پیاده روی کردند.

این همایش پیاده روی با پیگیری های خودجوش هیات های مردمی و همکاری سازمان های دولتی مانند هلال احمر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، شبکه بهداشت، شورای شهر و شهرداری محمدیه برگزار شد.

حسین داودی، دبیر برگزاری این مراسم، هدف از برپایی این همایش پیاده روی را تثبیت روزی با عنوان روز مهرگان جهت اعلام هویت محلی این شهر جدید اعلام کرد.

براساس این گزارش، در طول مسیر پیاده روی برای شرکت کنندگان غرفه هایی با موضوعات متنوع از جمله سرگرمی کودکان، هنرهای دستی، مشاغل خانگی و موکب هایی مخصوص پذیرایی برپا شده بود که همین مساله باعث شور و نشاط حاضران در این همایش خانوادگی شده بود.

در پایان این مراسم از سوی مسوولان برگزاری همایش از ۱۵۰ قهرمان و مدال آور علمی و ورزشی شهر مهرگان تجلیل به عمل آمد.

برای شرکت کنندگان در این همایش پیاده روی نیز به قید قرعه جوایز نفیسی از جمله سفرهای زیارتی به شهرهای مشهد مقدس و قم نیز اهدا شد.

مسوولان برگزارکننده این همایش همچنین با هدف تشویق به فرزنداآوری ۸۰ کمک هزینه سفر به قم را به خانواده های دارای سه فرزند به بالا نیز اهدا کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha