۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبر: 85286526
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه خمین: پشت تمام جنایات در غزه استکبار جهانی است

خمین - ایرنا - امام جمعه خمین گفت: پشت تمام جنایات در غزه استکبار جهانی خونخوار است.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خمین، افزود: در نبرد غزه در یک طرف دشمنان خدا و درطرفی مردمی با استقامت قرار دارد.

وی خط مقدم جبهه مقاومت را جنگ غزه بیان کرد و ادامه داد: پس از گذشت یک ماه و یک دهه از عملیات زمینی، رژیم صهیونیستی در سایه تداوم بمباران هوایی در مناطق مسکونی به دنبال بازکردن خطی در سواحل و تصرف شمال غزه است.

خطیب جمعه خمین اظهار کرد: سید حسن نصرالله پس از نگهداشتن اشغالگران در هراس در سخنرانی خود توان مقاومت را بیش از تصور دشمن بیان کرد.

حجت الاسلام میرصادقی بیان کرد: رژیم صهیونیستی بازنده این کارزار است و غزه برنده قطعی میدان جنگ است.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی سعی می کنند با القائات رسانه ای و تبلیغات گسترده و دروغین بر شکست خود سرپوش بگذارند اما محور مقاومت با وجود امکانات کم حقایق را برای آگاهی مردم دنیا منتشر می کند.

امام جمعه خمین با بیان اینکه سید حسن نصرالله خطوط قرمز مقاومت را در سخنرانی اخیر خود بیان کرد، گفت: پایان دادن هرچه سریع تر جنگ ظالمانه غزه و پیروزی غزه و حماس یکی از این خطوط است.

حجت‌الاسلام میرصادقی تاکید کرد: جبهه مقاومت مشت خود را برای دشمنان باز نمی کند و واکنش های محیطی خود را به صراحت بیان نمی کند.

وی توضیح داد: محور مقاومت با استفاده از اصل غافلگیری ضربه کاری خود را بر دشمن وارد می کند.

حجت الاسلام میرصادقی با اشاره به اینکه نبرد غزه جنگ راهبردها است، ادامه داد: حماس در جنگ زمینی از راهبردها استفاده می کند و گروه های دو و سه نفری حماس با لباس ساده به تجهیزات نظامی دشمن وارد می‌شود تا روحیه دشمن را شکست دهد و از نقطه صفر ضربه بزند.

وی گفت: در نقطه پایانی جنگ براساس وعده خدا پیروزی از آن کسانی است که با توجه و توکل به خدا در مقابل مدرن ترین سلاح ها ایستادگی می کنند.

امام جمعه خمین افزود: به اقرار شرکت های آمریکایی تولید سلاح جنگی و گلوله پس از جنگ اوکراین و روسیه و رژیم صهیونیستی و غزه افزایش پیدا کرده است و یکی از طلایی ترین دوران فروش اسلحه این کشور است.

وی ادامه داد: از روز دوشنبه رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی با هدف تقویت بخش دفاعی و ترمیم هژمونی از دست رفته آمریکا شروع شده است.

امام جمعه خمین یادآور شد: استکبار جهانی با تحریک کشورهای منطقه و ایجاد ناامنی در تمام دنیا قصد فروش سلاح های خود را دارد.

حجت الاسلام میرصادقی با اشاره به شهادت شهید تهرانی مقدم گفت: استقامت مردم غزه از خدمات این شهید والامقام است.

خطیب جمعه خمین با گرامیداشت هفته کتاب و کتاب خوانی اظهار کرد: با کتاب و یار مهربان مهربان تر باشید و روح و عقل خود را با کتاب رشد دهید.

خمین با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در جنوب استان مرکزی است و این شهرستان دارای بخش های مرکزی و کمره و شهرهای خمین و قورچی باشی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha