۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۰۳
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85286684
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتسال کراپ الوند میهمان خود را با شکست بدرقه کرد

قزوین - ایرنا - تیم فوتسال کراپ الوند در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور عصر جمعه توانست با نتیجه ۲ بر صفر تیم پوشاک حافظ ساری را شکست دهد.

به گزارش ایرنا، در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور و از هفته سیزدهم و پایانی دور رفت این رقابت ها عصر جمعه تیم کراپ الوند در سالن یادگار امام(ره) الوند میزبان تیم پوشاک حافظ ساری بود.

این دیدار که قرار بود ساعت ۱۶ برگزار شود با یک ساعت تاخیر به ساعت ۱۷ موکول شد. قضاوت این دیدار را نیز علی احمدی، رضا ملکی، محمدجواد احتشام و با نظارت جواد فهیمی راد برعهده داشتند.

تا قبل از این دیدار شاگردان علیرضا افضل در تیم کراپ الوند از ۱۲ دیدار گذشته خود با کسب ۱۲ امتیاز در جایگاه نهم و تیم پوشاک حافظ ساری نیز با همین تعداد بازی و کسب چهار امتیاز در قعر جدول ۱۴ تیمی رقابت های لیگ برتر کشور قرار داشتند.

این ۲ تیم هفته گذشته به ترتیب در برابر آنا صنعت پاسارگاد قم و پالایش نفت بندرعباس نتیجه را به حریفان خود واگذار کرده بودند.

تیم میزبان در نیمه نخست این دیدار با گل علی ابراهیمی به رختکن رفت و با آغاز نیمه دوم باز هم این تیم میزبان بود که با گل منوچهر لطفی به دومین گل خود رسید و در نهایت نیز این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به نفع کراپ الوند به پایان رسید.

تیم کراپ الوند با این برد ۱۶ امتیازی شد و با امتیاز برابر با تیم سن ایچ ساوه همچنان در جایگاه نهم جدول رقابت های لیگ برتر فوتسال جای گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha