سرمربی مس رفسنجان: زمین کیفیت نداشت/ بازیکنان چمن را شوت می‌زدند

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: کیفیت زمین مسابقه برای سبک بازی این تیم مناسب نبود و تیم گل گهر با این شرایط خودش را وفق داده بود، براین پایه بازیکنان ما در تصمیم گیری آخر در چند نوبت چمن را شوت زدند و مجبور شدند حتی کفش های خود را بین ۲ نیمه عوض کنند.

به گزارش ایرنا، ساکت الهامی عصر جمعه در نشست خبری پس از شکست مقابل مس رفسنجان در دربی استان کرمان افزود: ۱۰ دقیقه ابتدای بازی را از دست دادیم و شرایط طوری رقم خورد که فکرش را نمی‌کردیم.

وی اظهار کرد: بازی را خوب آغاز کردیم و موقعیت‌های خوبی قبل گل تیم گل‌گهر داشتیم، ۲ توپ آنان در یک مدت زمانی ۱۰ دقیقه ای به گل تبدیل شد و نیمه دوم نیز هرچه فشار آوردیم و با دفاع لایه به لایه و شرایط بد زمین نتوانستیم کاری کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با تبریک این پیروزی به تیم گل گهر سیرجان ادامه داد: این هم یک نوع فوتبال است و دنیا به آخر نرسیده است.

وی اضافه کرد: هر ۲ تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان متعلق به استان کرمان هستند و امیدوارم در ادامه بازی‌ها موفق باشند.

الهامی با بیان اینکه گروه داوری فوق العاده عمل کردند و قضاوتی خوبی در این بازی داشتند، افزود: نیمه نخست بازی همیشگی خود را انجام دادیم اما نیمه دوم روش بازی را عوض کردیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: حریف در نیمه دوم در زمین خود بود و مجبور شدیم از کناره‌ها کار را دنبال کنیم و تیم مقابل به خواسته خود رسید؛ شرایط تیمی و بازیکنان ما در ادامه راه بهتر خواهد شد.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان عصر جمعه در هفته دهم رقابت های لیگ برتر کشور با ۲ گل مقابل مس رفسنجان به برتری رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha