سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند: مقابل مس سونگون مستحق بُرد بودیم

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: باوجود احترامی که برای مس سونگون قائلم، مستحق بُرد بودیم و در هر ۲ نیمه به طور کامل روی بازی تسلط داشتیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد کشاورز جمعه شب پس از پیروزی ۶ بر چهار تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان مقابل تیم مس سونگون ورزقان در جمع خبرنگاران حاضر در سالن پیروزی اصفهان افزود: مردم اصفهان همواره به من لطف دارند و از همه هواداران‌مان که امشب از ما حمایت کردند تشکر می‌کنم و این پیروزی را به آنان تقدیم می‌کنم.

وی ادامه داد: امشب حتی هواداران تیم های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان نیز برای حمایت از ما به سالن پیروزی اصفهان آمدند که از همه آنان تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: بازی امشب تقابل بسیار جذابی بود و پیش از این هم گفته بودم که این آمار و ارقام‌ به جذاب شدن بازی‌ها کمک و این تقابل ‌ها بازی ‌ها را جذاب‌تر می کند.

سرمربی تیم گیتی پسند گفت: خوشحالم که توانستیم در یک بازی جذاب، نتیجه را به سود خودمان رقم بزنیم و با همه وجود تلاش خواهیم کرد که این روند را حفظ کنیم.

کشاورز اظهار کرد: دستور عقب‌نشینی به بازیکنانم نداده بودم اما بخشی از این عقب نشستن تیم در نیمه دوم طبیعی بود و البته به موقع به بازی برگشتیم و توانستیم با یک نتیجه خوب بازی را ببریم.

وی افزود: نگاه جدولی به فوتسال ندارم و به پنج امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک ترین رقیبمان در جدول رده بندی توجهی نمی‌کنیم، بلکه تلاش داریم تا هر هفته، شرایط خوبی داشته باشیم و دل هواداران‌ گیتی‌پسند را شاد کنیم‌.

به گزارش ایرنا، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان امشب در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال کشور موفق شد با نتیجه ۶ بر چهار از سد تیم مس سونگون ورزقان عبور کرد و برنده ال‌کلاسیکوی فوتسال ایران شود.

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان به‌عنوان مدعی اصلی قهرمانی تا پایان هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال ایران، با کسب ۱۲ پیروزی و یک تساوی و با ۳۷ امتیاز در جایگاه اول جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار دارد و این تیم تنها تیم بدون شکست این رقابت‌ها است.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند: مقابل مس سونگون مستحق بُرد بودیم

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha