تقابل گیتی‌پسند و مس سونگون بهترین بازی باشگاهی فوتسال آسیاست

اصفهان - ایرنا - کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: تقابل این تیم و مس سونگون ورزقان بهترین بازی باشگاهی فوتسال آسیاست و ۲ تیم قدرتمند در حالی مقابل هم قرار گرفتند که تا لحظه پایانی نتیجه نهایی مشخص نبود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا سنگ‌سفیدی جمعه شب پس از پیروزی ۶ بر چهار تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان مقابل تیم مس سونگون ورزقان در جمع خبرنگاران حاضر در سالن پیروزی اصفهان افزود: تیم ما هفته گذشته بطور کامل تلاش و تمرین کرده بود و روی حریف شناخت کامل داشتیم و امشب جوانان ما نشان دادند می‌توانند در آینده یک نسل خیلی موفق برای تیم ملی ایران تشکیل دهند و تاریخ‌سازی کنند.

وی خاطرنشان کرد: سن در ورزش یک عدد است و امشب بزرگان تیم مس سونگون ورزقان چیزی از ما کمتر نداشتند و همانند تیم ما جنگیدند اما این نمایش در روزی بود که توانستیم با همدلی همه بازیکنان و حمایت هواداران پرشور نتیجه بگیریم.

کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان اظهار کرد: بازیکنان جوان‌ تیم مس تا باتجربه‌های این تیم همگی نمایش عالی داشتند و بازیکنان نام‌دارشان امشب کار بزرگی کردند و بازی چهار بر یک باخته را به گونه‌ای برگرداندند که شرایط برای‌ تیم ما سخت شد.

سنگ‌سفیدی افزود: خوشحالیم که با پیروزی مقابل تیم مس قهرمان نیم‌فصل شدیم اما بازیکنان تیم ما بزرگ هستند و می‌دانند با قهرمانی در نیم‌فصل، جام نمی‌گیرند و باید در تمامی بازی‌های لیگ خوب عمل کنیم.

وی یادآور شد: امشب خوشحالی‌ ما از بُرد در این بازی تمام می‌شود و از فردا برای بازی ‌های پیش رو تلاش خواهیم کرد و در نیم‌فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود، چرا که تیم‌ها از یکدیگر شناخت بیشتری دارند و نتیجه هیچ دیداری از قبل مشخص نیست.

کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان تصریح کرد: جا دارد از تماشاگران پرشورمان تشکر می‌کنم، چرا که مردم اصفهان امروز برای‌ گیتی پسند سنگ‌تمام گذاشتند و ما این پیروزی را مدیون تک‌تک آنان هستیم.

وی تصریح کرد: اگر هواداران نبودند و حمایت نمی‌کردند نتیجه پایانی این دیدار متفاوت می‌شد و به این برد خوب نمی‌رسیدیم، اما خوشحالیم که توانستیم آنان را راضی به خانه‌ بفرستیم و قول می دهیم بازی به بازی پیش برویم و تمرکزمان روی نتایج باشد.

سنگ‌سفیدی یادآور شد: امشب در یک صحنه بازی توپ بین‌ من فرهاد فخیم افتاد و به این دلیل که بر سر توپ می‌جنگیدیم دست من به صورت وی خورد و اگر برخوردی بود عذرخواهی می‌کنم ولی نباید فراموش کرد فوتسال است و باید محکم جنگید تا نتیجه گرفت.

وی اضافه کرد: درباره داوری هم صحبت خاصی ندارم و در مجموع داوری دیدار امشب خوب بود.

کاپیتان مس سونگون: برای بهتر شدن تلاش می‌کنیم

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون نیزگفت: امشب در مقاطعی سعی کردیم به بازی برگردیم اما نشد؛ البته هنوز ۱۳ بازی دیگر باقی‌مانده و تلاش می‌کنیم تا بهتر شویم.

علی‌اصغر حسن‌زاده افزود: امشب بازی را بد شروع و در ادامه سعی کردیم به بازی برگردیم؛ هر چند اختلاف گل را با گیتی‌پسند کاهش دادیم اما باز هم نتوانستیم امتیاز بگیریم.

وی ادامه داد: امشب شاهد دیدار جذابی بودیم و همه بینندگان از این بازی لذت بردند.

به گفته وی، تیم مس سونگون شروع خوبی در رسیدن به نتیجه نداشت و همین موضوع باعث شد که بازی را واگذار کند.

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون اظهار کرد: از نظر من کری‌خواندنی وجود ندارد و این از جذابیت بازی فوتسال است و لذت بازی با همین کری خواندن‌هاست و تمامی این اتفاق و برخوردها در کمال احترام در بازی می‌افتد.

وی خاطرنشان کرد: همه این درگیری‌ها و کُری‌ها از جذابیت این رشته است و در فضایی یه این‌ کوچکی بی شک این‌طور اتفاق‌ها در ورزش حادث می شود که امری طبیعی است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان امشب در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال کشور موفق شد با نتیجه ۶ بر چهار از سد تیم مس سونگون ورزقان عبور کرد و برنده ال‌کلاسیکوی فوتسال ایران شود.

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان به‌عنوان مدعی اصلی قهرمانی تا پایان هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال ایران، با کسب ۱۲ پیروزی و یک تساوی و با ۳۷ امتیاز در جایگاه اول جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار دارد و این تیم تنها تیم بدون شکست این رقابت‌ها است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha