۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۲:۴۵
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85286836
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

افسر صهیونیست: پیشروی در غزه، نبرد را دشوارتر خواهد کرد

تهران-ایرنا-یک افسر رژیم صهیونیستی جمعه شب اعتراف کرد: هرچه که بیشتر وارد غزه می‌شویم و به آن نفوذ می‌کنیم، جنگ دشوارتر و سخت‌تر می‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری "خلیج اونلاین"، روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا در این باره به نقل از این افسر صهیونیست که به نامش اشاره نکرده، افزود: اداره اطلاعات آمریکا نیز به توان و قدرت اسرائیل برای نابودی جنبش حماس شک کرده است.

وال استریت ژورنال به نقل از یک منبع دیگری نیز نوشت: مجموع اطلاعاتی آمریکا در توان اسرائیل برای نابودی حماس تردید دارد، چرا که درست است که حمله اسرائیل شاید به حماس و زیرساخت‌های این گروه آسیب زده است، اما هرگز نخواهد توانست که ایدئولوژی این گروه از میان ببرد.

وال استریت ژورنال در همین ارتباط به نقل از یک مقام آمریکا در کنگره این کشور افزود: واقعی‌ترین هدف این است که اسرائیل برای چندین سال امنیت را خریداری کرده، اما این مسأله برای همیشه صادق نیست.

کاخ سفید شب گذشته اعلام کرد که اسرائیل روزانه برای خروج غیرنظامی‌ها آتش‌بس چهار ساعته را اجرا خواهد کرد.

جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که اسرائیل به آمریکا اطلاع داده که در دوره توقف درگیری دست به عملیات نظامی نخواهد زد.

ارتش رژیم صهیونیستی به حملات بی‌سابقه خود از ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) علیه بخش‌های مختلف غزه ادامه می‌دهد که در جریان آن تاکنون بیش از ۱۱ هزار فلسطینی شهید شدند که اکثریت آنان را نیز زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha