معاون استاندار: بوشهر پیشگام در اجرای برنامه های فرهنگی است

بوشهر_ ایرنا_معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با توجه به سیاست های دولت در عرصه فرهنگی، این استان با اجرای برنامه های مختلف در این بخش، از پیشگامان کشور به شمار می رود.

به گزارش ایرنا، "اکبر پورات" روز شنبه در نشست شورای اجتماعی استان بوشهر اظهار کرد: استمرار برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح استان با استفاده از نیروهای تخصصی و کاردان در حال انجام است که شاهد نتایج مثبتی در این زمینه هستیم.

وی افزود: بخش مهمی از این برنامه ها که با حمایت دولت در استان در حال برگزاری است از طریق مردم و به شکل خودجوش انجام می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: یکی از این برنامه ها، ازدواج آسان و فرزندآوری است که طی ۲ سال گذشته اقدامات ارزشمندی در استان انجام شده است.

پورات ادامه داد: همچنین در خصوص پیشگیری از بیماری های خاص و کنترل بیماری ایدز در استان آموزش و اطلاع رسانی لازم توسط صدا و سیما و رسانه ها انجام می گیرد و سازمان های مرتبط نیز با دانشگاه علوم پزشکی همکاری می کنند.

وی بر ارتقا کیفیت آرد و نان در نانوایی ها و بازدید مستمر از کارخانه های آرد در بحث کیفی سازی تاکید کرد و افزود: در همین راستا بازدید از سیلوهای گندم در استان منظم انجام شده و دانشگاه علوم پزشکی، صمت، جهاد کشاورزی و غله باید نسبت به کیفی سازی نان مصرفی اقدامات لازم انجام دهند و نظرات جامعه و متخصصین این حوزه در جهت ارتقاء کیفیت آرد و نان گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به پدیده حاشیه‌نشینی که از معضلات اساسی است بیان کرد: باید در این زمینه متناسب با شرایط هر منطقه برای رفع این معضل اقدامات اساسی انجام گیرد.

وی ادامه داد: نیاز است با راهکارهای اساسی معضلات اجتماعی از جمله حاشیه‌نشینی، طلاق و اعتیاد را در جامعه کاهش دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha