۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۹:۲۵
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85286969
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای فونداسیون هزار و ۶۶۱ واحد طرح نهضت ملی مسکن در ایلام

ایلام - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: تاکنون فونداسیون یک هزار و ۶۶۱ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف این استان اجرایی شده است.

"حبیب‌الله محبی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سهمیه چهار ساله اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام در طرح نهظت ملی مسکن ۱۲ هزار و ۸۸۱ واحد است که عمده این پروژه‌ها در سطح شهر ایلام احداث خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت چگونگی پروژه های مسکن ملی در استان، افزود: تاکنون برای یک هزار و ۶۶۳ واحد نیز با بانک‌های استان عقد قرارداد شده و برای ۹۴۱ اسکلت و سقف اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام یادآور شد: تعداد واحدهای در مرحله اجرای فونداسیون، یک هزار و ۶۶۱ واحد بوده و تعداد ۲۴۱ واحد نیز در مرحله اجرای دیوار چینی و سفت کاری قرار دارد.

محبی تاکید کرد: زمین مورد نیاز سه هزار و ۸۳۴ واحد مسکن ملی با قابلیت اجرا از راه و شهرسازی استان دریافت شده است.

به گفته وی تا کنون یک هزار و ۶۷۱ مورد نیز برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل استان معرفی و پروانه ساخت ۲ هزار و ۷۹۹ واحد ملی مسکن نیز صادر شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام خاطرنشان کرد: در مجموع تا کنون پروانه ساخت ۲ هزار و ۷۹۹ واحد مسکونی در استان نیز صادر شده است.

به گزارش ایرنا، سهمیه استان ایلام در طرح ملی نهضت مسکن ۳۲ هزار واحد است که از این تعداد، هشت هزار واحد در نقاط روستایی، یک هزار و ۶۸۷ واحد به شکل استیجاری، پنج هزار و ۷۲۹ واحد توسط بخش خصوصی، چهار هزار و ۲۹۶ واحد در بافت‌های فرسوده و ۱۲ هزار و ۸۸۹ واحد نیز توسط راه و شهرسازی استان احداث می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha