۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۵۲
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85287176
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاتل فراری کمتر از ۲۴ ساعت در قزوین دستگیر شد

۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۵۲
کد خبر: 85287176
قاتل فراری کمتر از ۲۴ ساعت در قزوین دستگیر شد

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی قزوین گفت: شخصی که به دلیل اختلاف حساب، فردی را در شهر قزوین به قتل رسانده بود در کمتر از یک روز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی ابراهیمی روز شنبه در بیان جزییات این خبر تصریح کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری منجر به قتل در بلوار شهید بهشتی قزوین، بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران و در بررسی های به عمل آمده مشخص شد ۲ شهروند به دلیل اختلاف حساب در معامله یک دستگاه خودرو با یکدیگر درگیر شده و متاسفانه یکی از آنان به علت شدت جراحت وارد شده و خونریزی شدید بر اثر اصابت سلاح سرد به ناحیه گردن فوت کرده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه قاتل در کمتر از یک روز و هنگام فرار به استان های شمالی کشور توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی اعتراف کرده و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

برخورد سواری پژو ۲۰۶ با کشنده ولوو یک کشته برجای گذاشت

رییس پلیس راه قزوین از برخورد یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ با کشنده ولوو در جاده قزوین - همدان خبر داد و گفت: این حادثه متاسفانه یک کشته و سه مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش تاکید کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در جاده قزوین - همدان، کیلومتر پنج شهرستان آوج، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

رییس پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: پس از حضور ماموران در محل حادثه، مشخص شد یکی از سرنشینان سواری پژو به علت شدت جراحات وارد شده در دم جان باخته و راننده به همراه ۲ سرنشین دیگر خودرو سواری از سوی عوامل امدادی حاضر در محل به مراکز درمانی منتقل شده اند.

سرهنگ ذاکری منش با اشاره به علت وقوع این حادثه، خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه علت بروز این حادثه را بی احتیاطی راننده کشنده ولوو هنگام حرکت دنده عقب اعلام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha