۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85287209
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح ملی شهید همت در گناوه اجرا شد

۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۱۳
کد خبر: 85287209
طرح ملی شهید همت در گناوه اجرا شد

گناوه - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: طرح ملی شهید همت با هدف توانمندسازی معلمان مدارس ابتدایی در این شهرستان اجرایی شد.

"ضرغام مردانی" روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح شهید همت که اجرای آن یکی از رویکردهای نوین وزارت آموزش و پرورش در حوزه آموزش ابتدایی است و به نام معلم شهید، محمد ابراهیم همت نامگذاری شده، درصدد است تا صلاحیت‌های حرفه ای آموزگاران مدارس ابتدایی را با برپایی دوره های حضوری توسعه دهد.

وی افزود: در شهرستان گناوه با حضور همکاران مشمول طرح که ۵۰ درصد از آموزگاران هر پایه تحصیلی را دارا می باشد، آغاز شده است.

مردانی یادآورشد: این طرح به صورت کارگاه های آموزشی به مدت چهار هفته در دبیرستان شهید تیموری به صورت حضوری و سپس به صورت مستمر در قالب مجازی برگزار خواهد شد.

اجرای طرح شهید خرازی

مدیر آموزش و پرورش گناوه ادامه داد: طرح شهید خرازی نیز با حضور پرشور دانش‌آموزان دبستان سلمان فارسی به همراه پدران خود در سالن ورزشی شهید عبدویی شهرستان گناوه برگزار شد.

وی گفت: طرح شهید خرازی هر هفته روزهای پنج شنبه(ویژه دانش آموزان دختر به همراه والدین مادر) و روزهای جمعه (ویژه دانش آموزان پسر به همراه والدین پدر) در مجتمع‌های ورزشی آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

مردانی بیان کرد: افزایش شور و نشاط در میان خانواده‌ها ، خانواده محوری ورزش دانش‌آموزی و غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان از عمده اهداف طرح شهید خرازی است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای ۲۱ هزار دانش آموز است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha