حضور استاندار کرمانشاه در منزل شهید جوانرودی

کرمانشاه - ایرنا - محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه صبح شنبه و در آغاز سفر شهرستانی به جوانرود در منطقه اورامانات با حضور در منزل شهید «علی فرضی» از شهدای دفاع مقدس این شهرستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام، از ایثار و صبوری خانواده بویژه همسر و فرزندان شهید تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ استاندار کرمانشاه صبح امروز شنبه در ابتدای سفر خود با حضور در مزار شهدای شهر جوانرود با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

شهرستان جوانرود ۳۴۴ شهید والا مقام و ۷۲۰ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

شهید «علی فرضی» متولد سال ۱۳۴۷، در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۲ در محل شاخ شمیران منطقه اورامانات براثر اصابت آرپی چی به شهادت رسید.

وی در زمان شهادت سرباز وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و از آن شهید سه فرزند به یادگار مانده است.

سفرهای شهرستانی استاندار کرمانشاه در سال ۱۴۰۲ با رویکرد جدید انجام و مشکلات و دغدغه های اصلی هر شهرستان با حضور معاونان استاندار، مدیران استان و شهرستان و صاحب نظران آن حوزه بررسی و پیگیری می شود.

حضور استاندار کرمانشاه در منزل شهید جوانرودی

در سفر امروز معاونان استاندار هم حضور دارند و مسائل و طرح های حوزه خود را بررسی و جمع بندی آن را در جلسه شورای اداری شهرستان ارائه می کنند و در نهایت به صورت مصوبات عملیاتی در خواهد آمد.

بخش عمده اقدامات کارشناسی هم در جلسات و بازدیدهای تیم های اعزامی استاندار در روزها و هفته های گذشته و پیش از سفر انجام شده است.

استاندار کرمانشاه در سفر به شهرستان جوانرود در مراسم عملیات گازرسانی به ۲۱ روستا و ۶ واحد صنعتی این شهرستان شرکت کرد و اکنون طی دیداری با معتمدان محلی در فرمانداری این شهرستان حضور دارد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha