اعلام زمان برگزاری مرحله استانی بیست‌وپنجمین جشنواره قصه‌گویی کانون

تهران- ایرنا- دبیرخانه بیست‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زمان برگزاری مرحله استانی جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مرحله استانی بیست‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی ‌قصه‌گویی این نهاد فعالیت خود را ۱۶ آبان از استان خراسان جنوبی آغاز کرد و در دیگر استان‌ها تا ۳۰ آبان ادامه دارد.

در ادامه این بخش، مرحله اول از روز ۲۰ تا ۲۲ آبان در استان‌های بوشهر، چهارمحال و بختیاری، قزوین، زنجان، اردبیل، البرز، سیستان و بلوچستان، قم، ایلام، کرمانشاه برگزار می‌شود.

همچنین مرحله دوم از ۲۳ تا ۲۵ آبان در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، آذربایجان غربی، تهران، گلستان، سمنان، یزد، کردستان و همدان برگزار خواهد شد.

اعلام زمان برگزاری مرحله استانی بیست‌وپنجمین جشنواره قصه‌گویی کانون

مرحله سوم نیز در استان‌های خوزستان، اصفهان، گیلان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، کرمان، هرمزگان، لرستان، مرکزی و آذربایجان شرقی از ۲۷ تا ۲۹ آبان برگزار می‌شود.

رویکرد جدید بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی مردمی‌سازی و عمومی‌سازی قصه‌گویی است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «با قصه لبخند بسازیم» همزمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha