۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۰۶
کد خبر: 85287648
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دستگیری قاتل برادرکش در کازرون

۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۰۶
کد خبر: 85287648
دستگیری قاتل برادرکش در کازرون

شیراز-ایرنا-فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری قاتلی که با اسلحه برادر خود را در شیراز به قتل رسانده بود خبر داد .

سرهنگ اسماعیل زراعتیان شنبه در این باره گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در بامداد نوزدهم آبان ماه در یکی از محله‌های شیراز، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شیراز در بررسی های اولیه مطلع شدند که فردی با شلیک اسلحه برادر ۲۲ خود را به قتل رسانده و به سمت شهرستان کازرون متواری شده است.

فرمانده انتظامی کازرون ادامه داد: سریعا طرح مهار اجرا و کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه قاتل ۱۹ ساله را شناسایی و وی را در یک عملیات ضربتی در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر کنند.

زراعتیان با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد که به دلیل اختلافات خانوادگی برادرم را با اسلحه جنگی به قتل رساندم، گفت: در بازرسی از مخفیگاه قاتل، یک قبضه اسلحه کلت استفاده شده در صحنه کشف و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی کازرون همچنین از دستگیری ضاربی که یک روحانی را در شهرستان کوه‌چنار با سلاح گرم مجروح کرده خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: حدود یک ماه قبل در درگیری و نزاع خانوادگی در روستای "ملای انبار" شهرستان کوهچنار، یک روحانی حدودا ۵۰ ساله با سلاح گرم مجروح و ضارب به سمت شهرستان کازرون متواری شده بود.

وی افزود: کارآگاهان پلیس کازرون تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی مخفیگاه ضارب را شناسایی و وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کازرون تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر پلیس ، علت و انگیزه خود از این اقدام را اختلاف شخصی اعلام کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha