۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱
کد خبرنگار: 3099
کد خبر: 85287702
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۱ شهید و ۴۰ زخمی فقط در دو جنایت + فیلم

۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱
کد خبر: 85287702
۱۱ شهید و ۴۰ زخمی فقط در دو جنایت + فیلم

تهران- ایرنا- شبکه الجزیره ظهر امروز از شهادت دستکم ۱۱ نفر و زخمی شدن بیش از ۴۰ نفر دیگر در بمباران دو منزل مسکونی در شهر جبالیا و خانیونس در نوار غزه خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از الجزیره، در تازه ترین جنایت اشغالگران صهیونیست، نظامیان اسراییلی ظهر امروز با بمباران یک منزل مسکونی در «جبالیا» در شمال نوار غزه، سه فلسطینی را به شهادت رساندند و ۲۰ نفر دیگر را زخمی کردند.

جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی همچنین در جنایتی دیگر منزل خانواده "النجار" در شرق شهر خانیونس را بمباران کردند که بر اثر این حمله، هشت نفر شهید و بیش از ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

یک نوزاد فلسطینی در میان شهدای بمباران منزل النجار در منطقه بنی سهیلا در شهر خانیونس به چشم می خورد.

همه ساختمان های اطراف مجتمع پزشکی شفا نیز امروز شاهد بمباران بوده است.

به گزارش ایرنا، نشان ندادن واکنش جدی مدعیان حقوق بشر غربی در قبال جنایات جنگی ارتش رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان فلسطینی در سی و هفتمین روز عملیات طوفان الاقصی، نقاب از چهره‌ها برداشت و نشان داد که ارزش های غربی همه دروغین و جعلی است.

در میان سکوت مدعیان حقوق بشر، زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی هر روز قتل عام می شوند و همه دنیا شاهد هستند که چگونه واقعیت‌ها تحریف می‌شود.

اکنون نژادپرستی غرب در جنگ غزه به طور مفتضحانه و همچنین ارزش‌های جعلی آن برای همه آشکار شده است و دیگر نمی‌توان این مساله را انکار کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha