مشترکان با صرفه‌جویی از تخفیف ویژه در پرداخت گازبها بهره‌مند شوند + فیلم

سمنان - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: مشترکان خانگی و صنعتی که از ۱۶ آذر تا ۱۵ اسفند در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند، مشمول تخفیف ویژه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدجواد حقیقت حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشترکان بخش خانگی که از ۱۶ آذر تا ۱۵ اسفند حداقل ۱۰ درصد مصرف را با صرفه‌جویی کاهش دهند، از تخفیف ویژه برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان ادامه داد: بخش صنعت این استان با صرفه‌جویی حداقل پنج روز متوالی و کاهش ۳۰ درصد مصرف گاز ،مشمول تخفیف ۱۰ درصدی در پرداخت گاز بها خواهند شد.

وی بیان کرد: مشترکان دولتی که ۲۰ درصد صرفه‌جویی در مقایسه با میزان مصرف سال گذشته نداشته باشند، مشمول افزایش ۵۰ درصدی گاز بها خواهند شد.

حقیقت حسینی با بیان اینکه تداوم گازرسانی در بخش خانگی اولویت شرکت گاز است، تصریح کرد: احتمال اعمال محدودیت مصرف گاز برای واحدهای بزرگ مانند کارخانه‌های سیمان، فولاد و دیگر صنایع در شرایط ناترازی گازی در فصل سرد سال وجود دارد و بر همین پایه هشدار ذخیره‌سازی سوخت دوم به واحدهای صنعتی و نیروگاه‌ها اعلام و ابلاغ شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: نشست‌های مختلف با سازمان جهاد کشاورزی استان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان و سایر دستگاه‌های مرتبط مانند شرکت پخش فرآورده‌های نفتی برای اعلام به صنایع به‌منظور ذخیره سازی سوخت دوم در شرایط ناترازی گازی برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، با وجود پراکندگی استان سمنان ضریب نفوذ گاز در استان مطلوب است و ۱۰۰ هزار مشترک گاز در مناطق شهری استان مربوط به بخش خانگی است و ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان از نعمت گاز برخورد دار هستند.

طبق آخرین گزارش‌ها نزدیک به ۹۱ درصد جمعیت روستایی استان سمنان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha