۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۲۰
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85287773
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس فدراسیون تنیس روی میز: امید زیادی به درخشش در المپیک داریم

همدان- ایرنا- رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور گفت: امید زیادی به درخشش در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس داریم.

به گزارش ایرنا مهرداد علیقارداشی روز شنبه در مجمع سالانه هیات تنیس روی میز همدان اظهار داشت: عملکرد خوب ملی پوشان کشورمان در بازی‌های آسیایی ما را به درخشش بهتر در المپیک بسیار امیدوار کرد.

وی اضافه کرد: تنیس روی میز در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو خوش درخشید و دو برنز به سبد مدال‌های ایران در این رقابت‌ها اضافه کرد.

علیقارداشی ادامه داد: نوشاد و نیما عالمیان همراه با امیرحسین هدایی با پیروزی شگفت‌انگیز مقابل ژاپن، برنز تیمی را کسب کردند؛ مدالی که پیش‌تر تنها یک بار در بازی‌های آسیایی ۱۹۵۸ توکیو به دست آمده بود.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها شیما صفایی نیز عملکرد خوبی داشت و ما را به حضور مطلوب در المپیک امیدوار کرد.

وی با اشاره به اهداف مهم فدراسیون تنیس روی میز گفت: تمرکز ما روی پرورش استعداد در رده‌های سنی پایه و اهمیت بیشتر به لیگ برتر تنیس روی میز است تا بتوانیم پشتوانه‌هایی قوی برای تغذیه تیم ملی داشته باشیم.

علیقارداشی در ادامه با دفاع از عملکرد مطلوب هیات تنیس روی میز همدان و پاسخ به برخی منتقدان گفت: هیات پینگ پنگ همدان در همه زمینه‌ها رشد داشته و فدراسیون از عملکرد استان همدان رضایت کامل دارد.

وی با اشاره به برخی حواشی و انتقادات به هیات تنیس روی میز همدان؛ یادآور شد: زهره ابوطالبیان و کادر اجرایی این هیات در همه زمینه‌ها عملکرد خوبی داشتند و نمی‌دانم این حواشی و انتقادات بر چه اساسی صورت گرفته است.

وی افزود: برکناری افراد از هیات به این سادگی نیست که بخواهیم در فضای مجازی و رسانه‌ها جوسازی کنیم و بر اساس قانون اگر عملکرد رئیس هیاتی مورد انتقاد است باید درخواست مجمع فوق العاده به فدراسیون داده شود.

وی اضافه کرد: هرگونه تصمیم گیری بر عملکرد هیات با تشکیل مجمع صورت می‌گیرد و اینکه عده‌ای سعی کنند برای ابقا یا برکناری رئیس هیات از رسانه‌ها و فضای مجازی کمک بگیرند، راه به جایی نخواهند برد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha