سلیمی: در استقلال همه یک هدف مشترک دارند/ نتیجه نگیریم روندمان نزولی می‌شود

تهران- ایرنا- مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در تیم استقلال همه یک هدف مشترک دارند و این حس از روی نیمکت شروع می‌شود. بازی به بازی پیش می‌رویم و اگر نتیجه نگیریم روندمان نزولی می‌شود.

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا، ایمان سلیمی بعد از برد ۲ بر صفر استقلال برابر تراکتور در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه این تیم باید در بازی‌های بزرگ برنده باشد،‌ اظهار کرد: استقلال در مسیر قهرمانی گام می‌بردارد و باید در بازی‌های بزرگ برنده شود.

سلیمی درباره بازی و شرایط خودش در این فصل ادامه داد: بازی خیلی سختی بود،. استقلال در خانه و برابر هوادارانش بازی می‌کرد و خوشبختانه امروز یک برد دیگر را برای استقلال کسب کردیم. در مورد خودم هم باید بگویم شرایط خوبی دارم و تمام تمرکزم را روی تمرین و بازی گذاشته‌ام. می‌دانستم در فاز هجومی هم می‌توانم به تیم کمک کنم و خوشحالم که در این بازی گل هم زدم.

مدافع استقلال در پاسخ به این سئوال که چه حسی از گل‌زدن به تیم سابق خود داشته است، یادآور شد:‌ خاطرات خوبی با تراکتور دارم اما الان بازیکن استقلال هستم. ما هفته به هفته پیش می‌رویم و تمرکزمان از الان روی بازی هفته آینده است. اگر هفته بعد نتیجه نگیریم قطعاً روند تیم نزولی می‌شود. ما باید هر هفته به سه امتیاز فکر کنیم زیرا این تفکر در مسیر قهرمانی به ما کمک می‌کند.

سلیمی درباره همکاری با جواد نکونام، سرمربی استقلال گفت: این همکاری عالی است. اگر از هر بازیکنی بپرسید همین را می‌گوید. جواد نکونام جزو پرافتخارترین بازیکنان ایرانی به شمار می‌رود و از او نکات فوتبالی بسیاری را یاد می‌گیریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha