۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۲۳:۰۲
کد خبرنگار: 894
کد خبر: 85288023
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پروازهای فرودگاه خوی به سه سورتی در هفته افزایش یافت

ارومیه- ایرنا- فرماندار ویژه خوی با اشاره به پیگیری های استاندار آذربایجان‌غربی و مسوولان وزارت راه و شهرسازی برای افزایش پروازهای فرودگاه این شهرستان گفت: تعداد این پروازها به سه سورتی در هفته افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کریم علی نژاد روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خوی افزود: پیش از این، ۲ سورتی پرواز درهفته به مقصد تهران از فرودگاه خوی انجام شد که با توجه به کمبود، تقاضای افزایش این تعداد وجود داشت که این امر عملیاتی شد و امروز، شاهد اختصاص یک پرواز دیگر در هفته به این فرودگاه از مبدا تهران هستیم.

وی اضافه کرد: در ادامه نیز در تلاش هستیم تا پروازهای خوی را به مقصد مشهد مقدس و برعکس راه اندازی کنیم که امیدواریم در این خصوص نیز با ایجاد پرواز، زمینه رضایت بیشتر شهروندان فراهم شود.

پروازهای فرودگاه خوی به سه سورتی در هفته افزایش یافت

فرماندار خوی درخصوص روند ایجاد ایستگاه راه آهن در این شهرستان اظهار کرد: باتوجه به اینکه شاهد تردد روزانه بیش از پنج هزار مسافر از مرز زمینی رازی این منطقه هستیم، لازم است تا مسیر ترانزیتی و ریلی این مرز ایجاد شود؛ که در همین راستا نیز با تلاش های استاندار آذربایجان غربی، موانع ایجاد ایستگاه راه‌آهن خوی - وان رفع شده و به‌زودی خبرهای نویدبخشی به مردم خواهد رسید.

علی نژاد نقش رسانه‌ها را در تبیین عملکرد دولت بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: امروز روندی که در کاهش بیکاری در سطح کشور، آذربایجان غربی و به تبع آن، خوی شاهد هستیم، یک ابتکار عمل و حرکت جهادی دولت را نشان می‌دهد و نیازمند اطلاع رسانی عملکرد دولت به مردم فهیم کشور است.

وی افزود: امروز مردم رضایت کافی از مرز رازی و ترمینال شهرستان خوی را ندارند و در تلاش هستیم تا در سریع ترین زمان ممکن، مشکل کمبود بلیت و ساماندهی مرز رازی به پایان رسد.

امام جمعه خوی هم در این جلسه با بیان اینکه هر مسوول باید در تراز انقلاب باشد، اظهار کرد: مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید خط تربیتی از پیامبران و امامان را سرلوحه کار خود قرار دهند تا در مقابل نفس اماره ایستادگی کرده و مشکلات مردم را با جان و دل حل کنند.

پروازهای فرودگاه خوی به سه سورتی در هفته افزایش یافت

حجت‌الاسلام حجت قاسم خانی اضافه کرد: مبارزه با فساد و تقوا داشتن در ارائه خدمات، باید در میان مدیران ما، اولویت اول باشد.

به گزارش ایرنا، خوی پس از ارومیه، بزرگترین و پرجمعیت ترین شهرستان آذربایجان غربی به شمار می رود که در ۱۳۰ کیلومتری شمال ارومیه واقع شده است.

در این شهرستان از بیش از سه دهه گذشته فرودگاه دایر شده بود ولی رونق خاصی نداشت که با برنامه ریزی های دولت سیزدهم، روند رونق این فرودگاه شتاب بسیار قابل توجهی به خود گرفته است.

به غیر از خوی، ارومیه و ماکو نیز در آذربایجان غربی صاحب فرودگاه هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha