۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۹:۱۳
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85288167
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جابجایی یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن انواع کالا در ایلام

ایلام - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن کالا از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی در این استان جابجا شده است.

سید زاهدین چشمه خاور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این میزان حمل کالا توسط ۷۵ هزار و ۱۹۵ سرویس (بارنامه) جابجا شده است.

وی افزود: سیمان، گندم و انواع مصالح ساختمانی بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: سالانه بیش از ۹۸ درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد و این بخش دارای قابلیت ها و امکانات گسترده ای در سطح کشور است.

وی از ثبت بیش از ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد وسایل نقلیه امسال در جاده‌های این استان خبر داد و گفت: هم اکنون ۳۶ دستگاه دوربین ثبت تخلف، ۴۸ دوربین نظارتی تصویری و ۶۴ دستگاه تردد شمار در سطح راه های استان فعال است.

چشمه خاور خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند برای ارتباط و اعلام هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در میان بگذارند.

۵۴ شرکت حمل و نقل کالا در استان ایلام فعال است و حدود هفت هزار راننده نیز در بخش حمل و نقل بار در استان ایلام مشغول کار هستند.

استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۱۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha