۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۵۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85288206
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجان مسابقات لیگ واترپلوی کشور را میزبانی می‌کند

زنجان - ایرنا - دبیر هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته این استان مسابقات لیگ واترپلو کشور در رده سنی زیر ۱۴ سال را میزبانی می‌کند.

وحید نجفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور ۱۳ تیم از جمله استان های اصفهان، خراسان رضوی، تهران، گیلان، شیراز، مرکزی، کردستان، یزد و زنجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بر این اساس دور اول لیگ واترپلوی زیر ۱۴ سال برگزار می‌شود، اظهار داشت: همه تیم ها با اقتدار وارد این مسابقات می‌شوند که امیدواریم تیم واترپلوی زنجان نتیجه خوبی را کسب کند.

نجفی ادامه داد: مسابقات لیگ واترپلو کشور در رده سنی زیر ۱۴ سال به میزبانی زنجان از ۲۲ تا ۲۶ آبان جاری در استخر قهرمانی شهید شهبازی امجدیه زنجان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال با حمایت یک سرمایه گذار، تیم واترپلوی استان بعد از چند سال وقفه در لیگ برتر حضور می‌یابد.

نجفی یادآور شد: هم اکنون تیم واترپلوی استان برای حضور در لیگ برتر واترپلوی کشور آماده می شود که این موضوع نقش موثری در پویایی این رشته ورزشی در استان دارد.

به گفته نجفی این هیات پس از ماه ها با برنامه ریزی منسجم خود توانست تیم خوبی متشکل از بازیکنان توانمند برای حضور در رقابت های لیگ برتر آماده کند.

هم اکنون ۶۰ ورزشکار در رشته واترپلوی استان فعال هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha