صلاحیت ۳۹ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در "سلسله" تایید شد

خرم آباد - ایرنا - فرماندار سلسله گفت: صلاحیت ۳۹ نفر از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان تایید شد.

میلاد شرفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای اجرای ماده ۶۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و اتمام مهلت بررسی صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی شهرستان، نتایج مربوط به داوطلبانی که صلاحیت آنان احراز و یا تایید نشده ابلاغ شد.

وی افزود: درمجموع ۵۳ نفر داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان سلسله نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام کرده بودند که پس از بررسی ها لازم و انجام استعلام های موردنیاز از مراجع پنچ گانه، صلاحیت ۳۹ نفر از آنان تایید شد.

شرفی با اشاره به عدم صلاحیت هفت نفر از این داوطلبان افزود: همچنین صلاحیت هفت داوطلب دیگر احراز نگردید.

فرماندار سلسله با اشاره به اینکه ثبت شکایات و اعتراضات داوطلبان به صورت غیر حضوری است بیان کرد: داوطلبان در صورت اعتراض به نظر هیات اجرایی مربوطه، باید شکایات خود را از ساعت هشت تا ۱۸ امروز تا ۲۴ آبان ۱۴۰۲ از طریق مراجعه به نشانی الکترونیکی keshvar.moi.ir «قسمت میز خدمت شورای نگهبان _ سامانه داوطلب» ثبت کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود که لرستان با ۱۱ حوزه انتخابیه ۹ نماینده در بهارستان و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد و شهرستان های سلسله و دلفان نیز به طور مشترک یک نماینده دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha