۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۱۲
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85288311
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره ملی الگوهای برتر تدریس در قزوین به کار خود پایان داد

قزوین - ایرنا - جشنواره ملی الگوهای برتر تدریس "شهید کاظمی آشتیانی" روز یکشنبه با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسوولان و دبیرانی از ۳۱ استان کشور با معرفی برگزیدگان خود در قزوین به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین روز یکشنبه در مراسم اختتامیه، تقویت انگیزه و افزایش سطح مهارت حرفه‌ای معلمان را از نیازهای اجتناب ناپذیر آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: این جشنواره فرصت مناسبی بود تا معلمان بتوانند از توانمندی افراد نخبه و شاخصی که مهارت و توانمندی خود را در مقطع متوسطه و فنی حرفه ای ارایه می کنند، استفاده کنند.

نقی سیاهکالی مرادی افزود: جشنواره الگوهای تدریس زمینه رشد حرفه ای و تخصصی معلمان را فراهم می‌کند و فرصت ارزشمندی را نیز برای آنان فراهم می کند تا خلاقیت و مهارت های خود را با سایر معلمان سراسر کشور نیز به اشتراک بگذارند.

وی اظهار کرد: نظام تعلیم و تربیت به منظور کیفیت یاددهی و یادگیری همه ساله با اجرای این جشنواره از معلمان دعوت می کند تا الگوهای خود را به صورت محتوای آموزشی برای دانش آموزان و همکاران معلم ارایه دهند.

به گفته این مسوول، امسال ۶۳۰ معلم از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردند که از این تعداد ۴۳۰ معلم و مابقی نیز از داوران و عوامل اجرایی بودند که با شعار "معلم توانمند، تعلیم و تربیت با کیفیت، نسل امید بخش" به میزبانی قزوین آغاز و امروز اختتامیه این جشنواره با معرفی منتخبان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تاکید کرد: معلمان حاضر در این جشنواره روش های تدریس خود را در مقطع متوسطه اول در سه محور، متوسطه دوم در ۱۰ محور و در بخش فنی و حرفه ای نیز در ۱۵ محور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در ادامه این مراسم از برگزیدگان این جشنواره با اهدا لوح، تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha