۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۰۸
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85288343
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آب و راه ۲ مشکل اساسی روستاهای استان البرز

۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۰۸
کد خبر: 85288343
آب و راه ۲ مشکل اساسی روستاهای استان البرز

کرج - ایرنا - مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری البرز اعلام کرد: طبق آخرین بررسی های میدانی کمبود آب و نا مناسب بودن راه ها ۲ مشکل اساسی بخشی از روستاهای این استان شناخته شده است.

" فرشاد قدوسی" روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اکنون با دستور استاندار البرز هر هفته ۱۰ روستا با حضور دهیاران آنها مورد بازدید میدانی قرار گرفته و مشکلاتی که این روستاها با هریک از دستگاه های اجرایی دارند مورد بررسی قرار می گیرد .

وی بیان کرد: در بررسی های اولیه طرح ویژه رصد مشکلات روستایی در بخش آسارا روستاها مشکل آب شرب و در شهرستان طالقان روستاها مشکل ترمیم راه را دارند.

قدوسی گفت: همچنین دراجرای این طرح مشخص شد برخی از راه های روستایی شهرستان ساوجبلاغ احداث نشده و در این زمینه پیگیری های ویژه ای آغاز شده است.

آب و راه ۲ مشکل اساسی روستاهای استان البرز

تشکیل کمیته منتخب تصویب طرح هادی روستاهای البرز

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز بیان کرد: بازنگری در طرح هادی روستاهای استان از جمله مطالبات مردم از استاندار البرز است که با تشکیل کمیته منتخب تصویب طرح هادی روستاهای استان در دستور کار دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قرار گرفته است.
وی یاد آورشد: تهیه و اجرای طرح هادی از مهم‌ترین راهبردهای توسعه روستایی است که با طیف گسترده‌ای از اقدامات، جایگاه ویژه‌ای در جهانی‌شدن ویژگی‌های مناطق روستایی دارد.

استان البرز حدود ۳۰۰ روستا با جمعیتی بیش از ۳۰۰ هزار نفر دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha