۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۳۲
کد خبر: 85288504
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۶۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب استان تهران کشف شد

تهران - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران گفت: با اجرای طرح آرامش در شهر، ۲۶۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و معتادان متجاهر در این منطقه جمع‌آوری شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی غرب استان تهران، سرهنگ حسین زلفخانی روز یکشنبه با اشاره به اجرای طرح آرامش در شهر و ایجاد امنیت اجتماعی برای شهروندان اظهار داشت: در اجرای طرح آرامش در شهر و جمع آوری معتادان متجاهر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران با همکاری ۶ شهرستان تابعه پس از اخذ دستور قضایی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در غرب استان تهران اقدام کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

۲۶۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب استان تهران کشف شد

این مسئول اضافه کرد: در اجرای این طرح، در شبانه روز گذشته تعداد ۵۱۸ نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان های غرب استان تهران جمع آوری و جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با بیان اینکه در اجرای طرح آرامش در شهر، ۱۹ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح، ۱۴۱ خرده فروش و سه باند قاچاقچی موادمخدر متلاشی و ۲۶۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد: کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در ملارد

۲۶۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب استان تهران کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد به وجود یک انبار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در سرآسیاب ملارد اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با هماهنگی قضایی از این انبار بازدید کرده و در بازرسی از آن ۳۳۸ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ منصور خدایی با بیان اینکه متهم به همراه کالای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مرجع ذیصلاح معرفی شد، خاطر نشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران ، به طور ویژه در دستور کار پلیس شهرستان ملارد قرار دارد و از شهروندان تقاضا می شود علاوه بر نخریدن کالاهای قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر: طرح تشدید مقابله با سارقان و مالخران شهرستان اسلامشهر برگزار شد

۲۶۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب استان تهران کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به حساسیت پلیس به امر مالخری و خرید و فروش اجناس سرقتی اظهار داشت: تیم های گشت ماموران یگان امداد، در اجرای ماموریت ضربتی با توجه به سرنخ های موجود یک متهم را به عنوان مظنون تحت نظر قرار دادند که با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم و دستگیری وی شدند.

سرهنگ محمدرضا علیزاده تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه تاکنون به ۱۲ فقره سرقت محتویات خودرو در اسلامشهر اعتراف کرد.

وی از شهروندان خواست با نصب قفل ضدسرقت برای درب های خودرو، صندوق عقب و کاپوت و استفاده از قفل پدال؛ هشدارهای پلیسی را مد نظرقرار داده و موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند

لودر ۳۵ میلیارد ریالی در شهرستان اسلامشهر توقیف شد

۲۶۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب استان تهران کشف شد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: یک دستگاه لودر قاچاق به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در شهرک کامیونداران اسلامشهر شناسایی و توقیف شد.

سردار کیومرث عزیزی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران با رصد اطلاعاتی و عملیاتی موفق به شناسایی یک دستگاه لودر قاچاق در شهرک کامیونداران شهرستان اسلامشهر شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه لودر کشف شده فاقد مدارک قانونی و به صورت قاچاق وارد کشور شده بود، ماموران یک نفر را دستگیر و وسیله مورد نظر توقیف شد.

سردار عزیزی با بیان اینکه لودر توقیفی از نظر کارشناسان، دارای ارزش ریالی بالغ بر ۳۵میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق یکی از اولویت های کاری و ماموریتی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha