ملی‌پوش بدمینتون: فدراسیون حمایتی از ما نمی‌کند/ وضعیت ما هر روز بدتر می‌شود

تهران- ایرنا- ملی‌پوش بدمینتون گفت: فدراسیون هیچ حمایتی از ما نمی‌کند. من رنکینگ اول ایران هستم اما از ابتدای سال تاکنون فدراسیون به علت آنکه بودجه ندارد، اعزامی هم نداشته است.

نسیم صفایی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره غیبتش در بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار داشت: فدراسیون بدمینتون برای اعزام به این بازی‌ها انتخابی گذاشت اما موفق نشدم تا اول شوم و در نهایت در نیمه نهایی حذف شدم و یگانه کرمانی به جای من اعزام شد.

وی درباره عملکرد تیم ملی بدمینتون در هانگژو، اظهار داشت: روز به روز عملکرد ما بدتر می‌شود و این موضوع به دلیل غیبت‌مان در مسابقات بین‌المللی است و باید حمایت‌ها و اعزام به رقابت‌های برون مرزی بیشتر شود تا بازیکنان بتوانند پیشرفت کنند.

ملی‌پوش بدمینتون عنوان کرد: از فروردین تاکنون تنها در مسابقات روسیه شرکت کردم و قرار است در این هفته در دو مسابقه بین‌المللی سریز و چلنج بحرین شرکت کنم. در مسابقات سریز می‌توانم به مدال برسم اما در چلنج کسب مدال با حضور بدمینتون‌بازان برتر جهان دشوار است.

وی ادامه داد: فدراسیون بدمینتون هیچ حمایتی از ما نمی‌کند. من رنکینگ اول ایران هستم اما از ابتدای سال تا کنون فدراسیون اعزام نداشته و می‌گوید بودجه نداریم. حتی زمانی هم که اعتراض کردم، گفتند که بعدا اعزام می‌کنیم. باید به دنبال حامی مالی باشتم تا با هزینه شخصی به مسابقات بروم.

صفایی یادآور شد: در مسابقات بین‌المللی جام فجر هم باید منتظر باشیم که چه کشورهایی شرکت می‌کنند و اگر برترین‌های جهان شرکت نکنند ما شانس مدال‌آوری داریم و اگر شرکت کنند به مدال نمی‌رسیم. بدمینتون در ایران ظرفیت‌های زیادی دارد اما به دلیل عدم حمایت روز به روز بدتر می‌شود. بدمینتون‌بازان عملکردی که سال گذشته هم کسب کردند دیگر امسال هم نمی‌توانند به دست آورند.

وی ادامه داد: در طول سال باید به مسابقات بین‌المللی زیادی برویم. زیرا روی عملکرد ما بسیار تاثیر می‌گذارد. نگاه‌ حمایتی باید در این رشته افزایش یابد. اکنون زیر نظر مربی تیم ملی در لیگ برتر شرکت می‌کنم. در هفته ۶ روز تمرین می‌کنم و با حضور در تیم آتش نشانی تهران قهرمان نیم فصل لیگ برتر بدمینتون هم شدیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha