مهارت‌آموزی سربازان وظیفه در اصفهان با برگزاری المپیاد، سنجش می‌شود

اصفهان-ایرنا- فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: مهارت‌آموزی سربازان وظیفه در اصفهان با برگزاری نخستین المپیاد، نیمه دوم امسال در قالب ۱۵ رشته و با اعطای جوایز نفیس سنجش می‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان، سردار مجتبی فدا روز یکشنبه افزود: این دوره از مسابقات برای نخستین بار در سطح نیروهای مسلح ناحیه، شهرستان، استان و کشور با محوریت قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی ستاد کل نیروهای مسلح و همکاری هلال‌ احمر، اداره کل ورزش و جوانان و سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

وی افزود: از جمله رشته‌های این دوره مسابقات، تیراندازی با کلاشینکف، تعمیر خودروهای سبک، عکاسی دیجیتال، پیرایشگری مردانه، نانوایی و دیگر مهارت‌هایی است که در نیروهای مسلح وجود دارد.

سردار فدا افزود: هدف از برگزاری این مسابقات که ضوابط آن پیش از این در مهر جاری ابلاغ شد، افزایش نشاط و مهارت‌ کارکنان وظیفه و ارتقای سطح کیفی دوره‌های ضمن خدمت این نیروهاست.

وی، استانداردسازی مهارت‌آموزی را دیگر هدف برگزاری این دوره از مسابقات دانست و گفت: شناسایی نُخبگان و استعدادیابی بین نیروهای وظیفه از دیگر اهداف این دوره از مسابقات است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) گفت: در این المپیاد نفر برتر ۷۰ میلیون ریال، نفر دوم ۵۰ میلیون ریال و نفر سوم۳۰ میلیون ریال هدیه و پاداش دریافت می‌کنند.

وی اظهار امیدواری کرد که با حضور فعال نیروهای وظیفه در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع شاهد یک رقابت پرشور سنگین بین جوانانی که درحال‌ خدمت به‌ نظام اسلامی هستند، باشیم.

به گزارش ایرنا و به گفته مسوولان، ۶ سال از ورود نیروهای مسلح به موضوع مهارت آموزی سربازان وظیفه و کمک به اشتغال جوانان سرباز و آموزش بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از آنها سپری می شود و این دوره نخستین المپیاد مهارتی سربازان وظیفه نیروهای مسلح است.

این مسابقات در چهار سطح شهرستان، استان، سازمان(ارتش، سپاه، فراجا و وزارت دفاع) و سراسری برگزار می‌شود و همه یگان‌های نیروهای مسلح و سربازان ماهر در آن مشارکت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha