رسانه‌ها زبان گویای فعالیت‌های بنیاد مسکن استان زنجان هستند

زنجان- ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: رسانه‌ها زبان گویای فعالیت‌های این نهاد هستند و با انتشار اخبار تاثیرگذار سهم بسزایی در تحقق برنامه‌های این دستگاه ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا خواجه‌ای روز یکشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان زنجان، افزود: رسانه های گروهی استان با انعکاس دقیق و صحیح وقایع و رویدادها نقش مهمی در اصلاح اخبار نادرست و قضاوت های ناعادلانه ایفا می کنند.

وی با اشاره به بروز شایعات و اخبار ناصحیح در جامعه در صورت فقدان اطلاع رسانی درست و به موقع،‌ افزود: اگر در بسیاری از موارد در خصوص بسیاری از موضوعات،‌ اطلاع رسانی درست و به موقع صورت نگیرد شاهد انتشار شایعات و اخبار ناصحیح در جامعه خواهیم بود که بسیار زیانبار است.

خواجه‌ای با اشاره به اقدامات و طرح های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حوزه خدمت رسانی به مردم، گفت: اعتبارات این نهاد از محل استانی در مجموع برای ۹۰۵ روستای استان ۲۹۰ میلیارد ریال بوده که بسیار ناچیز است.

این مسوول با تاکید بر اینکه تخصیص این میزان اعتبار برای پیشبرد امور کافی نیست، ادامه داد: برآوردها نشان می دهد اجرای هر پروژه طرح هادی در این استان حدود ۱۵ میلیارد ریال هزینه دارد بنابراین اعتبارات ابلاغی این دستگاه تنها برای طرح هادی ۲۹ روستا کفایت می کند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خاطر نشان کرد: تعامل ۲ سویه خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در پیشبرد برنامه های این نهاد نقش بسزایی دارد و امیدواریم در آینده شاهد توسعه روابط دوسویه باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha