استاندار: زمینه حضور سرمایه گذاران بومی در سیستان و بلوچستان فراهم شود

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه باید زمینه مشارکت سرمایه‌گذاران بومی در استان فراهم شود، گفت: برگزاری نشست‌های مکرر با سرمایه‌گذاران بومی آنان را از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان مطلع می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد کرمی روز یکشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی و سرمایه گذاری شهرداری زاهدان اظهار کرد: خوشبختانه بخشی از مردم بومی سیستان و بلوچستان سرمایه‌های خوبی در اختیار دارند و می‌توانند در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنند اما لازم است برای سرمایه‌گذاران جذابیت ایجاد کنیم تا سرمایه مردم بومی در همین منطقه به کار گرفته شود.

وی افزود: نشست‌هایی با سرمایه‌گذاران بومی برگزار و مزیت‌های سرمایه گذاری در هر بخش تشریح شود تا سرمایه گذاران ترغیب به سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: خوشبختانه صاحبان سرمایه در استان فراوانند بنابراین فقط لازم است با ارائه آموزش‌های درست آنان را به سرمایه‌گذاری در استان ترغیب کنیم.

وی تاکید کرد: از ظرفیت فکر و توان دانش آموزان و دانشجویان که دارای افکار نو و فن آورانه هستند در راستای ارتقای‌ شاخص‌های توسعه شهری و طراحی المان‌های شهری استفاده کنید.

کرمی خاطرنشان کرد: باید مردم در اداره امور شهر مشارکت و با شهرداری همراهی لازم را داشته باشند و در بخش‌های مختلف اجرایی بر اساس شرایط بومی هر منطقه با ارائه مشورت‌ها و راهکارهای مناسب در کنار مسئولان پای کار باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha