۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷
کد خبر: 85288795
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عامل اسیدپاشی در زابل دستگیر شد

۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷
کد خبر: 85288795
عامل اسیدپاشی در زابل دستگیر شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری فردی که به دلیل اختلافات خانوادگی اقدام به اسیدپاشی به سمت برادر ناتنی اش کرده بود، در کمتر از ۱۲ساعت در شهرستان زابل خبر داد. 

سردار دوستعلی جلیلیان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره اسید پاشی در یکی از محلات شهرستان زابل، بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی شهرستان زابل در محل حادثه و بررسی محل وقوع جرم مشخص شد که شخصی ۳۱ ساله به دلیل اختلافات خانوادگی، پس از مشاجره و درگیری لفظی، اقدام به پاشیدن اسید به سمت برادر ناتنی خود کرده و سپس از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به آسیب این فرد ۲۴ ساله از ناحیه پای چپ در این حادثه، گفت: با توجه به حساسیت موضوع ماموران پلیس تلاش گسترده ای را برای دستگیری متهم آغاز کرده و توانستند با انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و هماهنگ وی را در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها، انگیزه خود را از اسیدپاشی اختلافات خانوادگی عنوان کرد، افزود: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha