۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۳۳
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85288810
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رویدادهای علمی برای کشف استعدادهای نخبگان به صورت مستمر برگزار شود

سنندج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: برگزاری رویدادهای علمی در سطح استان می‌تواند بسیاری از توانایی‌ها و استعدادهای نهفته نوجوانان و جوانان را کشف کند و باید مستمر برگزار شود.

به گزارش ایرنا، مهدی رمضانی روز یکشنبه در بازدید از پنجمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در کردستان در سنندج اظهار کرد: برگزاری این چنین همایش‌ها و هم‌افزایی‌های علمی می‌تواند انرژی جدیدی را در بین رقابت‌کنندگان در این عرصه ایجاد کند و زمینه شکوفایی را در بین نخبگان عرصه فضای مجازی بوجود آورد.

وی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این رویداد، افزود: برگزاری این رویدادها کار فاخری است که نمونه آن کمتر پیدا می‌شود.

مسئول قرارگاه فضای مجازی استان کردستان هم اظهار کرد: پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان کردستان با هدف شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های توانمند مردمی، حمایت از محصولات برگزیده و حرکت به سمت ایجاد نهضت تولید محتوای دیجیتال بومی برگزار می‌شود.

مجتبی فرامرزی افزود: حدود ۷۰ نفر در قالب ۱۴ تیم تخصصی در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج ثبت‌نام و ساماندهی شده‌اند و به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه این رویداد ۴۸ ساعته از ۲۰ تا ۲۲ آبان برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این رویداد تخصصی در رشته‌های اصلی برنامه‌نویسی تلفن‌ همراه، بازی‌ سازی تلفن‌ همراه و پویانمایی و رشته‌های جانبی موشن و پوسترسازی رقابت می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha