کم کاری در جذب اعتبارات سفر رییس جمهور به آبادان پذیرفتنی نیست

آبادان - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان آبادان گفت: دولت سیزدهم توجه ویژه به شهرستان‌های آبادان وخرمشهر دارد و کوتاهی مدیران شهرستانی در جذب اعتبارات اختصاص یافته سفرهای استانی رییس جمهور پذیرفتنی نیست.  

به گزارش خبرنگار ایرنا علی حنظل عیدانی یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان آبادان در فرمانداری این شهر اظهار کرد: اعتبارات خوبی در قالب سفر رییس جمهور به شهرستان‌های آبادان و خرمشهر ابلاغ شده و انتظار می‌رود مدیران استانی و شهرستانی برای جذب این منابع برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند.

وی افزود: سر فصل‌های اعتبارات برای هر دستگاه دولتی مشخص و برای آنها ارسال شده و نیاز است در خصوص جذب و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های پیشنهادی تسریع شود تا مردم هر چه زودتر از مزایایی آنها بهره‌مند شوند.

حنظل عیدانی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه سال جاری اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های دولتی در کنار بی طرفی در انتخابات زمینه را برای حضور گسترده مردم فراهم کنند.

استقامت و مظلومیت مردم غزه حیرت جهانیان را برانگیخته است

امام جمعه آبادان در ادامه این نشست ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی در فلسطین اشغالی بخصوص غزه گفت: استقامت و مظلومیت مردم غزه حیرت جهانیان را برانگیخته است.

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی گفت: متاسفانه شاهد رفتار متناقض حقوق بشری غربی‌ها در قبال جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه هستیم.

وی افزود: محور مقاومت در میدان‌های دیپلماسی و سیاسی فعال است و حضور رییس‌جمهور در اجلاس کشورهای اسلامی در عربستان و سخنان دبیر کل حزب الله لبنان بیانگر این واقعیت است.

حجت‌الاسلام غبیشاوی با تاکید بر حمایت از محور مقاومت بخصوص مردم مظلوم غزه گفت: اگر نتوانیم به شکل فیزیکی در میدان نبرد با رژیم صهیونیستی باشیم باید پشتیبان معنوی آنها باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha