۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۱۱
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85288926
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری ۳۱ خرده فروش مواد مخدر در خرمشهر

۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۱۱
کد خبر: 85288926
دستگیری ۳۱ خرده فروش مواد مخدر در خرمشهر

آبادان - ایرنا - فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری ۳۱ خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ نجم الدین سهرابی روز یکشنبه بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سایر رده‌های انتظامی شهرستان تعدادی از منازل و پاتوق‌های خرده فروشان را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی، نسبت به بازرسی از این مناطق اقدام کردند.

وی ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی‌های صورت گرفته، سه کیلو و ۶۱۸ گرم انواع مواد مخدر را به همراه پنج حقه وافور، هفت دستگاه ترازوی دیجیتالی توزین مواد مخدر، ۶ دستگاه کارت خوان کشف و ۳۱ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهند.

سرهنگ سهرابی تصریح کرد: در این طرح سه دستگاه موتورسیکلت متعلق به خرده فروشان که به وسیله آن اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کردند نیز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

این مقام انتظامی با بیان این که برخورد انتظامی شهرستان با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت مستمر و قاطعانه خواهد بود، از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص فعالیت‌های مجرمانه را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار ماموران پلیس قرار دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha