۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۱۳
کد خبر: 85288939
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مشکلات نخل داران بوشهری در نمایشگاه تولیدات خرما بررسی می شود

بوشهر _ ایرنا_ معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در نمایشگاه تولیدات خرما این استان، مشکلات خرماداران بوشهری بررسی و زمینه رفع مشکلات آنها در حوزه تجارت خارجی فراهم می شود.

"ابوالقاسم محمدزاده" روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: برگزاری میز ملی توسعه صادرات خرما در استان بوشهر با حضور مقامات ملی در 24 آبان ماه سالجاری برگزار می شود.

وی افزود : برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی تخصصی خرما و صنایع وابسته از تارخ 23 تا 26 آبانماه سالجاری در استان با حضور مقامات ملی و استانی می تواند بخشی از مسائل و مشکلات صادرکنندگان و فعالان حوزه تجارت خارجی را بصورت کارشناسی و دقیق مورد بررسی، تصمیم گیری و تعیین تکلیف کند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به اهمیت حوزه تجارت خارجی در اقتصاد کشور عنوان کرد : این ستان به عنوان میزبان برگزاری جشنواره بین المللی تخصصی خرما و میزملی توسعه صادارت خرما می باشد که این مهم با مشارکت و همراهی دستگاههای مرتبط نظیر استانداری ، صمت، جهاد کشاورزی، اتاق بازرگانی و غیره با یک برنامه ریزی مشخص هر ساله اجرا می شود.

وی با بیان اینکه استان بوشهر به عنوان یکی از ظرفیت های بالقوه سرمایه گذاری در زمینه خرما و صنایع وابسته است عنوان کرد: بنگاههای اقتصادی متعددی مشغول به فعالیت در این بخش بوده که منجر به توسعه اشتغالزایی و رونق صادرات می باشد.

محمدزاده یادآور شد: این رویداد مهم ملی بدین منظور و در جهت رسیدگی و توجه ویژه به مشکلات قشر ارزشمند و زحمتکش نخلدار برگزار می شود.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha